-Lykkelig-med junispirer Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Hei Startet med Synarel nesespray i dag. Står at man helst ikke skal nyse under eller rett etter spraying. Jeg måtte selvfølgelig nyse nesten med en gang etterpå, men klarte å holde igjen til det var gått 10 minutter. Da kom tre nys på en gang, som jeg klarte å presse gjennom munnen (haha dette høres helt merkelig ut:)). Noen som vet hvor lenge det bør gå før man nyser? Ble også veldig tett i nesen og har lyst til å snyte meg, men tør ikke. Det har gått ca 15 min siden jeg sprayet. Andre som opplever dette?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Heeh, det er ikke så enkelt å ta nesespray som man tror Man bør snyte seg før man sprayer, sikkert for å unngå litt av dette. Men jeg ble også litt tett etterpå. Turte ikke snyte meg på 1 time jeg Har også måttet nyse umiddelbart etterpå, men selv om jeg gjorde det noen ganger gikk det bra.
meg83 Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Sykepleieren på Haukeland sa at det blir tatt opp i løpet av noen sekunder, så det er bare hvis man nyser med en gang at man bør spraye på nytt...
-Lykkelig-med junispirer Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2009 Takk for svar:) Sendte en mail til Porsgrunn i går og spurte, men fikk da til svar at var jeg i tvil så skulle jeg ta en ny dose. Ikke noe om hvor lenge etterpå. Men da vet jeg at nyser jeg fem minutter etter (som er da de kommer:)) så er det greit:) Mye man skal bekymre seg for gitt:) Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå