Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 til barnet som er mellom 1 1/2 og 3 år ? Det er jo så kallt nå, og ett ullpledd over beina er kanske ikke varmt nok...?? Hva bruker dere når dere er ute på lang tur?
millie+2klumper Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Nå er gutten min bare 15 mnd enda da men jeg bruker vinterposer i vognen ja. Og kommer nok til å bruke det en god stund til. De sitter jo helt i ro i vognen så hadde blitt kaldt på de uten tenker jeg.
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Bruker vinterpose så lenge de sitter i vogna jeg;) Eldsten på 3 år sitter så å si aldri i vogn lenger, men hadde satt han i pose om vi skulle på langtur ja;) Mye behageligere å sitte oppi der uden både sgo å dress:)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Gutten min på 1 år har jeg nå funnet frem vinterposen som han hadde da han var pitteliten baby. (fra 0-3 år skal posen holde ca..) Den er i 100% merinoull og er superdeilig! Har også en ulldress fra spar kjøp på han i vogna, og varierer bare med hvor mye han skal ha under. Noen ganger er det kun body+strømpebukse, mens andre ganger er det også genser og bukse.
Ranveig R Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Ja, eg har pose i vogna til lille (2 år om tre veker), men det er ikkje alltid vi brukar den, det kjem an på kva for ein tur vi er på. Om vi er på "langtur" sit ho i posen, spesielt om ho skal sove. Det same om vi skal gå f.eks. til bussen e.l. og det skal skje litt fort. Viss vi er på kort tur med leikeplass og i småbarntempo har ho på seg utetøy/sko og sit ho oppå posen. Då kan ho få gå når ho vil osv.
lille sprelle Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 bruker foreløpig sommerinnlegg i voksipose. Hun må jo ha på seg en del klær når hun skal ut av vogna, selv om det ikke er for så lange stunden (vil jo av og til gå litt selv osv) Kler på skikkelig på overkroppen for det er ikke snakk om at den skal være nedi posen!
sasser Skrevet 19. oktober 2009 #7 Skrevet 19. oktober 2009 Javist, vi har brukt vinterpose i et par uker nå, det blir fort kaldt når disse små sitter stille i vognen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå