Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Testet først negativ på IKM. Testet positiv 4 dager senere, og dagen etter begynte jeg å blø. Først litt, og så like mye som ved menstruasjon! Har lest at noen kan få mensen første gang etter befruktning, og vet også at dette kan bety at jeg mister mitt befruktede egg. Hva gjør jeg nå? Skal jeg bare vente til det slutter å blø, og så oppsøke lege for å finne ut om det fortsatt er noe der? Hadde ingen blødninger i første svangerskap.
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Akkurat det samme som du beskriver der opplevde jeg rett før jul også. Jeg testet pos på IKM, men begynte å blø 4-5 dager senere. Tok hcg hos legen en dag etter at blødningen startet, og den viste under 4. Ergo hadde jeg en kjemisk graviditet evt en veeeldig tidlig SA. Leit at du skulle oppleve dette da...
Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Takk for svar! Kjemisk graviditet har jeg ikke hørt om en gang. Får bare vente å se. Blødningene har begynt å avta litt nå. Kanskje jeg like greit skal komme meg til legen og få svar på dette med en gang! God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå