Gå til innhold

Uff.. Lukter på en sykemelding, jeg..

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste ukene tatt ut en og annen egenmelding, og klart å trikse det til på et vis.. Men i dag kom jeg meg heller ikke avgårde, og det er bare 1,5 uke siden sist jeg måtte melde pass... Så da ringte jeg legen, og har fått time i morgen tidlig.. Håper han gir meg noen dager hvile...

Jeg har lang reise til jobb (1,5 timer hver vei), og har en mann som er bortreist på jobb i perioder. Jeg går derfor i redusert stilling på grunn av omsorg for mine to barn, som jeg må rekke å levere og hente i barnehagen hver dag... Har fått all den tilrettelegging man kan be om på jobb for å få hverdagen til å funke, men dette på toppen var jeg ikke helt i stand til å takle... Er trøtt, kvalm, konstant hodepine og til tider svimmel... Er 9+2 i dag...

Uff, blei sutring her nå... Får se hva legen sier i morgen....

Fortsetter under...

Jeg skjønner hvordan du har det!

Min hverdag er akkurat lik, bortsett fra at jeg har kun halve reisetiden til og fra jobb. Men jeg synes det er mer enn nok, for jeg jobber fulle dager. Det betyr tidlig opp om morgenene, og lang tid i bil for minsten. Så er vi sent hjemme om ettermiddagen, skal rekke middagslaging, lek og kos, kveldsmat rekker vi aldri. Min mann er også mye ute og reiser. Jeg sover hele kvelden, stabber meg i seng kl 21, og opp igjen dagen etter kl 0530. Det tar på, og kvalme og trøtthet bidrar ikke på formen. Jeg lurer på hvor lenge jeg orker :)

Ja, har humpet og gått på et vis i de ukene som er gått nå... Men var hos legen i dag og bad om noen dager til å komme til hektene igjen på... Fikk sykemelding fra i går og ut hele neste uke... Så neste uke skal jeg bare slappe av og tenke på meg selv og den lille mens ungene er i barnehagen :-)

Høres ut som et kjent fenomen det med sent hjem, og middag til kvelds... Og morgenene er jo ikke den gravides beste venn i utgangspunktet de første mnd... Håper du også finner rom for å tenke litt på deg selv innimellom... Vi kan trenge en pustepause innimellom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...