Scott76 Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 HVor tidlig merket dere graviditeten? Hvilke tegn/symptomer?
bullebull&gullegull Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Helt ærlig så skjønte jeg det var en mulighet allerede dagen etter EL. Da satte jeg igang med skikkelig kvalme og det har bare vedvart Ellers er jeg trøtt, hatt mye hodepine, mensmurringer
fresh Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 jeg merket i uke 5. Kvalm og uvell, og ekstremt trett... Pluss at mensen ikke kom...
IVFlykke?? Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 10 + 5 merker kun at jeg er trøtt. Ingen symptomer overhodet utenom. Ikke bryster som er ømme. Ikke snev av kvalm (ikke ett sekund), nothing:-) Det er like vanlig å ha det slik som andre veien. Slapp av du:) Så hadde ikke dette vært IVF så hadde jeg levd livet som før jeg:-)
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 3+2. mistenkte at det van noe på gang..
juni2010mamma Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg skjønte det kun 3 dager etter at jeg skulle hatt mens. Ømme bryster og det kjennes ut som om mensen kommer hele tiden. Skjønte fort at jeg var gravid da det var slik forrige gang også.
M ♥ ♂-2010 Skrevet 17. oktober 2009 #7 Skrevet 17. oktober 2009 Merket det to dager før ikm, føltes ut som om jeg skulle få influensa. Hadde sinnsyke hetetokter/frøs som et uvær, og ble småuggen. Hadde ikke test, så fikk ikke testet før tre dager over ikm, og den var strålende positiv
Elita:) Skrevet 17. oktober 2009 #9 Skrevet 17. oktober 2009 Fikk ømme pupper et par dager etter at jeg skulle hatt mensen. Skikkelig ømme. Au! Men det har gitt seg litt nå, er ca 8 uker. Og så har jeg mensmurringer, har hatt det i et par uker. Men ingen kvalme foreløbig. Og så har jeg intens lyst på fet fisk..her går det på makrell i tomat og peppermakrell på knekkebrød, og trankapsler (regner med det er Omega3 kroppen er ute etter..)
Ventura Skrevet 17. oktober 2009 #10 Skrevet 17. oktober 2009 Uka før IKM var jeg usannsynlig kvalm. Et par dager etter begynte puppene å verke og stramme så jeg var egentlig ikke i tvil da jeg tok testen på IKM-dagen.
Umulia med Amalia Skrevet 17. oktober 2009 #11 Skrevet 17. oktober 2009 Omtrent ei uke før forventet mens. Ømme bryster, trykk i underlivet, kvalme og en generell visshet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå