Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har VELDIG ømme pupper. Kan nesten ikke komme borti uten at det gjør vondt. Har litt murringer i korsryggen innimellom og litt stikkinger i magen. Og har en merkelig temperaturregulering i kroppen. Veldig varm plutselig. Men om alt dette er symptomer eller mitt skrullete hodet er vel litt usikkert ;-) Tjihi.

Fortsetter under...

Jeg melder meg også inn i denne klubben!

Jeg fikk satt inn to egg 28.okt og har testdato 11.nov. Dette begynner å bli nervepirrende, har så veldig lyst til å ta en test. Men prøver å utsette det litt, for ikke å få et misledende resultat. Sist gang fikk jeg positiv test på rugedag 13, men begynte å blø på testdagen...

De siste dagene har jeg hatt hodepine og hetetokter, har ikke hatt det før. I tillegg har jeg endel mensmurringer og utflod. Det jammen vanskelig å skille mellom symptomer og ønsketenkning!!!

Lykke til med rugingen!

Jeg har ikke testdag før torsdag, men har sååååå lyst til å tese i morgen. Farsdag å greier. Han er jo allerede far, men det hadde jo vært gøy å pakka inn en positiv test å. Jajaja. Får vel vente så jeg ikke får feil resultat den ene eller andre veien. Men det er jo så vanskelig å holde seg unna... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...