Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha uttak mandag i uke 44 og insett fredag samme uke. Noen andre i den uka?

Har nå tatt sprøyter tre dager på rad, og dette kommer jeg ALDRI til å venne meg til. Forferdelige saker vi må gjennom.

*syns synd på meg selv*

Her er iallefall en oppmuntringslink :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med uttak/insett i uke 44?! Er jeg helt ensom her inne? ;)

Skrevet

Begynte med sprøter torsdag (kort regime), og skal på første ul i morgen. Hvis alt går som det skal blir det vel uttak i uke 44 på meg:)

Dette er første runde på meg, vi har et barn på 4 som ble unfanget naturlig, men denne gangen får vi det altså ikke til. Ikke finner de noen årsak til dette på utredningen heller.

Skrevet

Vi har å ei datter som er helt naturlig laga. Skal inn i uke 44 for vårt andre forsøk. Lykke til på UL i morgen!

Skrevet

Hmmm... Snedig, vi er i akkurat samme situasjon! 2. forsøk ja, er det lenge siden første? Har de noen formening om hvorfor det ikke klaffet på 1.forsøk?

Noen spørsmål her, men er så innmari nysgjerrig siden dette er helt nytt for oss:)

Er spent på morgendagen, lurer på om medisinene har hatt noen effekt. Har gått på 200IE puragon siden 2.blødningsdag.

Lykke til du også:)

Skrevet

Det var 2 flotte fine egg som ble satt inn sist, men statestikken sier jo at det ikke går, så det er jo bare slikt som dessverre skjer. Håper det blir bedre denne gangen.

Jeg har gått på 225IE i ei uke nå. Gikk på 150IE sist, og da fikk de ut 8 egg. Dette må jo bare bli bra! :) Skal på ul på onsdag, så da får vi se. Regner med det blir uttak mandag og insett fredag i uke 44.

Hvordan gikk det på ul?

Skrevet

Hei igjen!

UL gikk bra, jeg var akkurat der de ville ha meg (og det må jo være bra:).

Skal på ny ul på fredag, og bestemme dag for uttak. Tidligste dag for uttak er søndag:) Det går fort i svingene ja!

Du får ha lykke til i morgen da, må få høre hvordan det har gått:)

Skrevet

Hei jenter.

Jeg slenger meg på sammen med dere jeg, jenter:=)

Skal på ul på fredag, og forventer innsett til uken (frys). Har 4 egg på frys etter 1 icsi i august.

Så da er det jo bare å håpe på at slimhinna er bra og at eggene overlever opptiningen, og at de kan klamre seg fast så jeg kan få sett en positiv test snart.... He he..

hilsen ei som er svært utålmodig på å snart lykkes:=)

Skrevet

Da har jeg vært på ul, og der var det flere store eggposer. Da blir det uttak på mandag, og forhåpentligvis innsett på fredag. Gleder meg til å bli ferdig, og håper dette blir siste runde på en god stund! :)

Skrevet

Hei to snart tre.

Hvordan gikk det på ul i dag? Blir det noe innsett på deg neste uke?

Skrevet

Hei susa!

Så spennende da:) Jeg skal også ha uttak på mandag! Her var det også mange fine eggposer:) Innsett på onsdag, så dette blir altfor spennende:):)

Skrevet

Hei.

UL i dag gikk strålende, og jeg skal ha innsett på tirsdag av to egg, ....ja så klart så lenge de overlever opptiningen da.....:=)

Gleder meg nå til å forhåpentligvis bli ruger igjen:=)

Vi får håpe det blir barn i magen som klamrer seg fast nå: og at vi i uke 44 setter befruktnigsrekord på en uke=)

Skrevet

Det hadde vært gøy. Tenk om alle har strålende nyheter om ett par uker! :)

Krysser fingre for at egga klarer opptininga!

Lykke til.

Skrevet

Hei damer! :)

Jeg skal sannsynligvis ha uttak i uke 44. Va på u-lyd i går, syklusdag 5. De kunne se 4-5 eggposer...noe jeg syns va litt lite... :-/ Men men...får bare vente og se...har økt litt på medisindosen. Ska tilbake på onsdag i neste uke og håper på uttak på fredagen. :) Dette e vårt 2. forsøk.

Vi holder til på Medicus i Tr.heim.

Skrevet

Hvordan har det gått med dere i uke 44? Jeg skal på uttak til fredag og innsett på søndag og er så vidt med dere i uke 44. Jeg holder til på Riksen, kan ikke akkurat si at de er positive, men det ligger nå minst 7 eggposer der.

Hvordan har det gått med dere Susa med ei på 2 år, Aliice, to snart tre og Phoenix1? Flere av dere har vel allerede hatt uttak.

Skrevet

Hei.

Da er jeg en stolt ruger av to egg på rugedag 1 (satte inn i går). Føler herlig og litt rart, har jo så lyst til å lykkes og vet at fallhøyden på neg test om to uker evt er stoooooooooooor dessverre:=)

Har dere fått spes gode tips for rugetiden, jenter?

Legen min sier lite om et og sier bare: "lev som normalt og lev forholdsvis sundt. Nå er det biologien/cellene som skal dele seg riktig videre som skal til, lite du kan gjøre selv for å påvirke resultatet".

Men noe må jo kunne gjøres for å lykkes kanskje lettere??

Lykke til videre på fredag og søndag, Antilope. Og ikke minst til alle dere andre i uke 44.. hvordan går det?

Skrevet

De talte 12 eggposer på meg, og jeg var strålende fornøyd. Men ved uttak på mandag viste det seg at det bare var 3 egg der! 2 er nå befrukta og ligger å (forhåpentligvis) deler seg. Får ikke vite om de er friske og fine før fredags morgen :(

Litt skufa nå kjenner jeg.

Skrevet

Ikke vær skuffet.. 'Trøste, trøste'

Det er bedre med KVALITET enn kvantitet heter det jo så fint. Du trenger bare et kjært gullegg .. Og her kan du jo ha to gull egg til og med:=)

Kan jeg spørre om hvorfor du ikke får de inn før fredag når de allerede er befruktet? Setter alltid inn 2 døgn etter uttak på klinikken jeg tilhører, så ble bare litt nysgjerrig.

Skrevet

Vi driver med PGD. Eggene må gentestes for sykdom før de blir satt tilbake. Og statistisk sett er 50% av eggene syke, så derfor er jeg litt pesimistisk nå :( Og så ligger jeg på ett hotellrom helt alene i Stockholm. Gubben og snuppa måtte dra hjem igjen i dag.

*stakkar, stakkar meg*

Lyspunktet er jo at gubben la igjen mastercardet sitt :D

Skrevet

Jeg fikk et godt tips av ei venninne tidligere for slike anledninger:

Gå inn til sentrum, kjøp deg et antrekk eller noe annet du lenge har hatt lyst på. Klipp deg, ta manikyr eller noe annet som gjør at du føler deg litt ekstra flott.

Behøver ikke koste skjorta (om pengene ikke renner over på konto), men gir såååå mye ekstra for oss etter hormon karusellen i kroppen de siste ukene, og mange ganger syntes iallefall jeg det kan være lov å unne seg litt man ikke ville unnet seg ellers. Er det ikke lov nå, når er det egentlig lov da??:=)

Godt "oppdratt" mann som la igjen mastercardet sitt, flink flink kar:=)

Jeg krysser alt som kan krysses for deg i dagene som kommer og sender alt babystøv som kan sendes til deg....

Skrevet

Huff Susa.... Skjønner godt at du har det tøft nå. Kan ikke si annet enn at du er kjempetøff som klarer den påkjenningen dette er. Du sitter i et annet land, uten familien din.. Jeg synes du er kjempeflink!

Vi får virkelig håpe at eggene er friske, og at du snart blir ruger:)

Vårt resultat var heller ikke særlig oppløftende. Av ti egg ble kun et befrukta, det var tydelig at sædcellene trengte hjelp til å komme inn i egget. Fikk det ene egget innsatt i går.

Stor klem!

Skrevet

Hei

Melder meg inn her jeg også.

Har hatt 3 ivf forsk tidligere og 3 avbrutte pga lite egg. Dette er mitt 4. forsøk og av tre eggposer var det bare 1 egg.

Merker at jeg er utrolig oppgitt og vet ikke helt hva jeg skal håpe på. Får vite om det har delt seg i morgen.

Akkurat nå er jeg utrolig kvalm - har ikke vært det etter uttak tidligere?!

Lykke til jenter.

Skrevet

Melder meg inn her jeg også.

Dette var vårt tredje og siste forsøk. Fikk tatt ut 9 egg torsdag men kun 4 var befruktet. Fikk satt inn to siden det er siste forsøket. De to siste var ikke bra nok til å fryses :-((

Nå er jeg på rugedag 4. Er litt øm i eggstokkområdet eller om det er mensmurringer vet jeg ikke. Gjør ihvertfall litt vondt fortsatt der nede spesielt hvis jeg tramper litt hardt eller har løftet på noe litt tungt.

Hvordan går det med dere?

Lykke til med rugingen!

Skrevet

Jeg fikk satt inn to egg på søndag. Vårt første forsøk og har både høye forventninger og er pessimistisk (det siste kun for å beskytte meg, tror jeg). Jeg kjente ting som skjedde i går rundt eggstokkområdet, i dag er jeg knekt i ryggen, men har ryggplager til tid og annen. Regner med at det er stress.

Tror jeg ville latt vær å trampe, er det en spesiell grunn til at du gjør det :-)

Men det er jo ikke rart at det er ømt her og der og at vi kjenner at det skjer ting med kroppen. Litt av en kur den har blitt satt på.

Lykke til videre!

Skrevet

Hei jenter.

Ille rørende denne oppmuntringslinken. Tårene trillet når jeg så den og jeg fikk frysninger når hun sang.

Hvordan går det med dere?

Merker dere noen symtomer på kroppen?

Når er deres test dag?

Jeg satt inn to 6 delte egg onsdag 28 oktober. Så jeg er på rugedag 10 i dag. Dette er et fryseforsøk. Ille spennende dette her.

Skal teste 11 november. Men tar en smyg test på mandag tenker jeg..

Forje gang testet jeg positivt på rugedag 10. Turde ikke det nå.

Har en sønn på 14 måneder, et resultat etter første ivf forsøk. Vi var kjempe heldige som ble gravid på første forsøk.

Ble gravid i 2004 (etter 2 års prøving) men mistet i SA i uke 10, etter det har vi ikke blitt gravide på egenhånd.

Nå er det søskenforsøk i er i gang med.

Symtomer?????????? Hmmmmmmmmmmmmmm

Ikke så mye egentlig.

Veldig mensen og ligamentsmerter på rugedag 5,

og stikkninger oppi skjeden på rugedag 7.

Har hatt litt murringer innimellom.

I dag på rugedag 10 er jeg veldig støl langt ned på magen og litt ligamentsmerter.

Ønsker alle lykketil med testing.

Tvi tvi.

Håper å høre fra dere andre rugere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...