Gå til innhold

Besafe izi sleep HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et Besafe izi sleep til gutten vår på 6 mnd.Han veier nå 10 kg,og 72 cm lang.Lurer derfor på hva dere mener ang bytte til større sete?Izi sleep er opp til 13 kg,men jeg syntes det er frykterlig trangt å få satt han ordentlig på plass,siden sete er så smalt.Og han sukker og klager..Må jo ha på seg jakke også,så dette tar plass.Lurer derfor på å bytte til Besafe combi,har et som står og venter,og det kan jo brukes fra 0 kg står det,men lurer.Han skal selvfølgerlig sitte bak fram.

Hva mener dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har desverre ingen råd om dette. Har nemlig samme sete selv. Snuppa mi er bare 4 1/2 mnd men 67 cm lang og 7 kg ++. Jeg & sambo har diskutert de siste dagene at vi begge synst setet er litt knapt!! Lurer på hvor lenge dette kan gå!

Snakket med en jeg kjenner en dag, hun skulle bytte til et større BeSafe sete så snart snuppa var 9 kg. Hun hadde brukt dette med sine andre barn og funket finfint:)

Lurer på om vi må gjøre noe lignende...

Forstår godt om lillemannen din ikke trivest i dette setet lenger! Men lykke til iallefall :)

Skrevet

Heisann!

Vi har oxo det samme setet og jenta vår er 7mndr og 67cm lang og 8kg. Jeg syns det setet har virket trangt en stund så vi har bestilt et større besafe sete nå. Regner med det går bra siden det står man kan bruke det fra 0kg....

:)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...