Gå til innhold

hoff, hvordan skal dette gå?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fant i dag ut at jeg er ca. 7 uker på vei. Tok en graviditetstest tidliger å den var negativ, men det var sikkert fortidlig.

mitt store å ganske pinlige problem er at for det første er jeg på utveksling i Sverige, så vet ikke helt hvem jeg skal kontakte. og for det andre blei jeg gravid en fuktig natt på byen, så jeg vet IKKE hvem faren er:-s fikk ikke nr hans da vi var ferdig med vårt.. Så akkurat nu har jeg ikke peiling på hva jeg skal gjøre! å ikke vet jeg hvordan jeg skal fortelle det til mine foreldre og alle andre! "ja det har seg sånn her skal du se, jeg var dritings, hadde med meg en kjekk blond svenske hjem, og vips der var jeg gravid! Men navnet hans det fikk jeg ikke med meg?!"

Nja, vet ikke helt om mora mi blir så glad når ho får høre det her!

hoff.. alt for mye å tenke på!

ikke lett det her..

det værste er at jeg og exen min blei gravid på akkurat samme tid i fjord, men mistet da jeg var 13 uker på vei. Så vil liksom ikke gå igjenom det igjen:/

jaja.. det var min lille kompliserte og flaue historie....

jeg får vel bare gruble videre på hva jeg skal gjøre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som oftast e ikkje ting så gale som man tenke at de kan vera, foreldrene dine kan jo bli gla for at de ska bli besteforeldre, du e kje den einaste detta har skjedd me, å ongen komme du GARANTERT te å elska sjøl om du ikkje vett kem faren e! tru meg ongar e ein VELSIGNELSE, sjøl om da kan vera slitsomt å vera aleinemor.. men tar du abort kan du risikera at du ikkje kan få fleire, å då vil du nok angra sterkt på den avgjerelsen! Så tenk nøye gjennom valgo dine.. kem vett kanskje kan du f tak i faren te barnet og?? han e jo der ute ien plass, du fant han tross alt ein gang, men uansett så e da ditt valg!!! Ønske deg MASSE lykke te!! å bare husk at som oftast e ser ting verre ut n ka de e !! ;)

Skrevet

Skjønner godt at dette er en fortvilet situasjon. Jeg tror nok at foreldrene dine kommer til å ta det bedre enn du frykter. Og alle andre har jo egentlig ikke noe med hvordan barnet ble unnfanget!

Jeg vet ikke om hvordan helsesystemet i Sverige fungerer, men kanskje Amathea i Norge vet noe, og kan sette deg i kontakt med noen. Ellers har du jo lege, kanskje det er rådgivere ved studiestedet ditt du kan kontakte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...