Gå til innhold

Vasker dere babyens hår med shampo?

Anbefalte innlegg

Jeg bruker vel en dråpe når jeg vasker håret hans. Og det gjør jeg vel ved annethvert bad. Ellers vasker vi bare over med kluten. Men han har helt tynt og fint babyhår. Han har hatt litt skurv som vi har kammet ut ved bading, så jeg føler jeg må vaske han ordentlig i håret. Men så blir jeg jo redd for shampoer og hormonforstyrrelser og vil ikke gjøre det så ofte.

Shampoen jeg har brukt er Natusan relaxing. Hva bruker dere?

Fortsetter under...

hår og hår... hehe... =) tynt og fint var en god beskrivelse!

Nei her vasker vi over håret med en klut, har babyolje (natusan) i badevannet så det er vel det vi bruker =)

Har ikke noe skurv, så lenge snuppa har så lite hår tror jeg vi holder oss til dette som fungerer. Men har vært inne på shampo- tanken..

Tenker at sånn du gjør det må være veldig bra, bare sørg for at shampoen ikke er full i fy- ting. Jeg har blitt veldig glad i dr greve sin serie. Kjempegoe produkter, uten parabener og parfyme!!

Bruker stort sett kun olje i vannet, men innimellom bruker jeg Libero Babywash. Han har en del flass i hodebunnen. Tror ikke det er skurv. Mulig det blir verre med uttørkende såpe, men føler for at jeg må vaske håret likevel innimellom som deg, rima.

Men er Libero Babywash hormonforstyrrende eller?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...