Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Pendelen min har alltid truffet tidligere. Har slått kraftig ut så lenge jeg har vært gravid, men jeg har mistet hver gang. Da henger den der helt stille. Nå slår den ut. Men er det noen som har erfaring med å spå seg selv? Gode? Dårlige? Har også spådd andre med denne og det har slått til hver gang. Ønsker ikke å spå andre før jeg har øvd meg mer for jeg er redd for å ta feil - ønsker ikke å gi folk falske forhåpninger. Signerer derfor med anonym.
MC81 Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 ååå nå ble jeg så spent på hvem du er da hehe!! jeg klarer ikke å se på meg selv. Gjorde det en gang ved en feil (så ikke hva jeg så på, var så trøtt) men når jeg prøver å vikelig fokusere på meg selv så blir jeg uvell og må stoppe så klarer det ikke. men bruker ikke pendel da!! masse lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Pendel er vel egentlig litt feil. Har et smykke som "fant meg" for mange år siden og det har fulgt meg siden. Jeg sier at det fant meg, for det dukket plutselig opp foran meg akkurat der jeg nettopp hadde sett ingenting. Ble gjort oppmerksom på at det har gått en ferdaveg akkurat der for flere hundre år siden. Fant ut som 12-åring at det fungerte som pendel og har brukt det siden. Den gangen jeg fant det ut spurte jeg om en syk person i familien ville overleve selv om legene hadde sagt at det bare var omtrent 10 % sjanse for det. Jeg fikk et klart og tydelig JA og tre måneder senere våknet personen fra koma og fikk mange år til. Bare en av veldig mange historier. Det forsvant for meg lenge, men dukket opp igjen da jeg traff mannen min. Jeg la det på nattbordet for det var kaldt og tungt og jeg følte at det ikke skulle henge på meg. Det fortsatte å være kaldt og tungt helt til mannen min plukket det opp, etter det var det varmt og lettere enn luft. For fire uker siden fikk jeg blødninger (er ca 8 uker på vei) og kvelden etter lå det i senga mi. La det på magen min og blødningene stoppet nesten umiddelbart. Det kom en utrolig varme fra det! Jeg har en veldig sterk følelse av at det går bra denne gangen - og det håper jeg så inderlig - men da er ikke smykket mitt lenger. Jeg har hele tiden følt at det er hos meg for å komme videre til rett person. Følte at jeg måtte utdype litt siden det på en måte ikke er jeg som spår meg - det er smykket:-)
MC81 Skrevet 17. oktober 2009 #4 Skrevet 17. oktober 2009 Oi så spennende da. Det er et veldig spesielt smykke det du har! Mulig det skal finne en ny eier nå men smykket vet vel allerede hvem det er og gir deg nok beskjed når det er på tide og gi det videre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå