babysoon? Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 whiii... slimhinnen var på 9mm i dag.. og det er vel ett greit tall det?? jeg skal ringe inn på tirsdag og høre hvordan tining av eggene mine gikk, og reiser så for å få satt inn senere på dagen viss alt går min vei!! Har 6 egg i 3 ampuller, og håper at eggene i den første de tiner skal overleve begge to, settes inn og bli der i 2 mnd Deeeet hadde vært noe det
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 hehe.. lurte litt på det med slimhinnen jeg også.. min var ihvertfall på 10,2 og jeg skal ha uttak på mandag.. Og det var visst et greit tall ifølge gynekologen. Da får du inn egg dagen før meg.. hvis alt går som det skal for oss begge.. ( noe det selvfølgelig skal) ) men jeg håper den blir der litt lenger enn 2 mnd da ;o) hehe Lykke til på tirsdag!!
Mia71 Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Ligger bittelitt før dere. Jeg satte inn et fryse egg idag. Det andre overlevde ikke:-( Jeg hadde 9mm fredag forrige uke og satte inn idag, 6 dager senere uten at de sjekket idag. Lykke til - snart er dere rugere også. Så rart det må være om det blir barn av dette, og vite at det har ligget i flere mnd i frseren!
babysoon? Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2009 Ja la oss håpe det blir litt lenger enn 2 mnd natta og alexandra.. skrivefeil... hehe... Ut i juli en gang bør holde Lykke til jenter!!! Ha en fin helg
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 hehe.. ja ut i juli hadde vært helt perfekt *drømme* Ha en fin helg ja og Lykke til )
Brunka Skrevet 17. oktober 2009 #6 Skrevet 17. oktober 2009 Hei hei!! Er det noen av dere som har brukt progynova iforbindelse med fryseforsøk?? Jeg lurer hvertfall på dette... Har fått mensen i dag og i følge brevet jeg fikk fra klinikken skal jeg begynne med progynova 1. eller 2. mensdag og så skal jeg ringe inn mens til klinikken. Og siden det er lørdag får jeg ikke ringt i dag og ikke i morra. Vet noen om jeg burde begynne å ta de selvom jeg ikke har vært i kontakt med klinikken?? Takk for evt svar!!!! LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!
Mia71 Skrevet 17. oktober 2009 #7 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg ville iallefall startet om jeg var deg. Min dose er 2 om morgen og en på kvelden. du har sikkert allerede fått vite dosring du også? Hvis ikke start med 2-1, det er visst en standard frem til ul. Om du starter ikveld eller imorgen tidlig trur jeg ikke gjør stor forskjell. Lykke til!!
Brunka Skrevet 17. oktober 2009 #8 Skrevet 17. oktober 2009 Tusen takk for svar Det er det jeg føler for å gjøre..... Har bestemt meg for å starte i morra tidlig!! Jeg har følgende dose: 1 tabl morgen, 1 tabl midt på dagen, 1 tabl kveld. Vet du om de må tas til samme tidspunkt?? Lykke til for deg også!!
MK73 Skrevet 17. oktober 2009 #9 Skrevet 17. oktober 2009 Ja, det er bare å starte. Progynova og Progestan er en vanlig kombinasjon ifbm fryseforsøk.
Mia71 Skrevet 17. oktober 2009 #10 Skrevet 17. oktober 2009 Ikke viktig om det er til samme tidspunkt, bare det er minst (eller helst) 8 timer mellom hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå