LilleBjella Skrevet 31. oktober 2009 #76 Skrevet 31. oktober 2009 Jaja, utsolgt er en ting. Men hvis den er tatt ut av sortimentet og sluttet å produsere så må det jo være noe annet? Hva skal de med en sjenk de ikke lenger selger for svarte f. Jaja, jeg får roe nervene til kundesenteret åpner klokken ti. Jeg syns forresten at Skeidar og Bohus har mye å lære når det gjelder presentering av møbler. Living er ganske flinke, og har flere eksempler med gulv som passer til, gardiner, pynt osv. Vi har ikea-madresser. De vant flere sånne forbrukstester det året vi kjøpte dem, og da kjørte vi på. Det er sånne lateksmadrasser, litt a la tempur. Former seg godt etter kroppen. Men jeg valgt nok et hakk for hard madrass, og det merket jeg godt da jeg hadde bekkenløsning, og etter fødselen. Men nå er den god igjen. Også ligger vi på 140, da jeg syns 160 er for svært. I dag stod jeg opp først. Ingen andre er våkne. Tjukken har sovet til ni de siste dagene, og han våkner faktisk ikke på natten mer. Det er helt utrolig. Vips liksom, ingen overgang heller. Halloween i dag? Seriøst. Jeg gremmes. Her i byen går man Lossi 13. desember, en laaaang tradisjon. Alle barna kler seg ut. Jeg har vært både gammel dame, mann, nisse, engel, mus, osv i min tid. Så går man sammen med andre barn, ringer på døra og synger en julsang. Får snop og går. Så det ljomer over hele byen fra klokka 17. den 13. desember. Hvor mye koseligere er ikke det enn en gjeng hekser og spøkelser som går rundt og sier KNASK ELLER KNEP. Grøss. Syns de får bestemme seg. Kan ikke forvente at vi travle mennesker skal handle inn ekstra godterier og stå på pinne for dem to ganger i året.
husmus &2 Skrevet 31. oktober 2009 #77 Skrevet 31. oktober 2009 Ja, det går sakte men sikkert mot bedre tider. Han våknet kvart over åtte i dag. Det er bra. Jeg er fortsatt like trøtt, så tydelig at jeg ikke kan bli tilfredstilt. Sjekk Finn da vel Ella, det er vel ingen møbler som omsettes så mye som Ikea møbler. I dag skal vi ha en stille dag tror jeg, har egentlig mest lyst til å gå ut og shoppe nå som jeg har funnet lysten igjen, men husvasken kaller. Vi får vennebesøk kl 16.00, så det får vel bli den sosiale aktiviteten for i dag. Julebukk er vel det samme som Lossi, mye hyggeligere. Vet ikke om jeg gidder å kjøpe noe godis til i kveld, det er jo bøtter og spann av barn her, men gidder vi å åpne døren? Jeg har fått dilla på Honni Korn, ikke bra.
husmus &2 Skrevet 31. oktober 2009 #78 Skrevet 31. oktober 2009 Hva slags lampe har dere i stuen? Jeg kunne egentlig tenkt meg en litt shabby lysekrone, men synes det er litt for jentete. Det vi har nå MÅ bort, men erstattes med hva?
Frøken Freken Skrevet 31. oktober 2009 #79 Skrevet 31. oktober 2009 Ja vi bomma med en dag. Sånn i ettertid er det litt komisk - jeg så to småjenter med pose komme opp trappene i går kveld og kommanderte mannen ut med slikkepinner - de rakk ikke si mer enn "vil dere..." og ble litt rare da han avleverte snopet. Det aner meg at det var loddselgere. Snupp sover så dårlig for tida! SLitsomt! I kveld skal jeg itl stavanger på venninnekveld, men først skal vi ha svigers på middag. Dette vet dere jo alt fra fb. Og i morgen skal vi til fotograf igjen - da vi har oppdaget at vi har en bekjent som har veldig mye lavere priser på forstørrelser og fotografering enn fotohuset.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #80 Skrevet 31. oktober 2009 Jaja, da var vi våkne her i huset også, til slutt hehe. Flisa ser ut til å ha blitt et b-menneske plutselig, for hun har våkna mellom 10 og 11.30 hver dag denne uka. Forstå det den som kan, idag våkna hun 11.15.. Legges jo seint også da såklart, som regel ca 20.30, og våkner en gang iløpet av natta for melk, men sovner greit igjen med en gang. Men denne melka er noe nytt som har kommet etter sykdommen/ tanna, og det er jo ikke bra i en alder av 1 år....Får snuppelure melk på natta også Freken? Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å venne henne av med det, for på dagen er hun altfor bissi til å drikke noe særlig- så hun sluker jo ca 150 ml på natta, og hyler helt til hun får flaska. Ikkje bra. Betalte visst bare 8000 for jensen-madrassene pluss overmadrass, 180 cm i bredden- så da ble det visst akkurat samme pris som vi hadde måttet ut med hvis vi skulle ha kjøpt tilsvarende på Ikea. Braaa. Men litt skuffa over den eviglange leveringstida på senga da- over to mnd liksom. Synes vel egentlig at Skeidar og Bohus har begynt å nærme seg faretruende Ikea når det gjelder kvalitet, og det er litt irriterende. Tynne finerplater og folie over en lav sko. Irriterende at alt skal produseres så billig for tida- skal man ha ordentlige møbler må man jo ut med flere titalls tusen per stykk, aaargh... Sånn var det ikke i de gode gamle dager nei! Ang lamper, så har vi kjøpt en hvit krystall.lysekrone i gammeldags stil til å ha over spisestuen, og en krystall-plafond til å ha over sofagruppen. Tror det kan bli fint, men må få hengt de opp for å få et skikkelig inntrykk først.
husmus &2 Skrevet 31. oktober 2009 #81 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg må få se bilde! Jeg har litt lyst på lysekrone merker jeg, men litt noia for at jeg har blitt som bestemor. Jeg har en dritkul lysekrone stående på et lager fra Spania fra gudene veit når 100 tallet, som har blitt gjort om til elektrisk lysekrone, men da må jeg snakke med moren min og det vil jeg ikke. Hah. Jeg fikser ikke verken Bohus eller Skeidar. Da ER Ikea bedre, men som sagt, Room, Hilmers Hus osv. er bra. Vi betalte 5000 kr for vår Ikea madrass for 3 år siden. Svandal. Den beste madrassen jeg noengang har hatt. 160cm. Skulle gjerne hatt en på 180 men synes det blir litt i det meste laget. Ikke alltid så god plass på soverommet med en sånn en. På mandag kommer en snekker for å ta prosjektet vår i øyesyn, jeg er veldig nysgjerrig på hva sånt vil koste. Samtidig superparanoid for å få inn håndverkere som kan vise seg å være superdårlige. Bare så dere vet det så holder jeg det fortsatt hemmelig for gud og hvermann at jeg er gravid. Og en annen ting, nå biter Prompen hver gang han ikke får viljen sin. Artig..
husmus &2 Skrevet 1. november 2009 #82 Skrevet 1. november 2009 Nei, ikke skriv noe dere! Dessuten er jeg helt overbevist om at han nå har kikhoste. Hva annet kan det være liksom? Ingenting. Pokker.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. november 2009 Forfatter #83 Skrevet 1. november 2009 180 seng er dritdigg. Vi har jo forholdsvis stort soverom, så plassen er ikke noe problem, og det er jo fint å kunne ha besøk av både en og to unger oppi senga uten at man skvises helt.. Idag våknet jeg forresten av at vi alle tre lå skvist sammen på den ene siden av senga, rett ved nattbordet, mens flisa breia seg på tvers oppå putene våre hehe. Tar seg til rette ja;) Igår var vi på koselig bursdagskaffe hos klarinetta83, og flisa og lille C er et veldig søtt lite radarpar. Selv om det er nesten 3 mnd aldersforskjell på dem er de en god match, og lille C dytta rundt på flisa i lekebilen- sååå moro vettu. Etterpå var det halloween-fest i gata, det var koselig nok det, men litt upraktisk å prøve å bli kjent med naboene når alle er dekket til med masker eller teatersminke ute i tussmørke. En kopp rødvin (voksenbrygg) og pølser på bålet, samt kåring av beste kostyme. Bra med slike tiltak, spesielt når flisa blir litt større og skjønner mer av det om et par år. Flisa gikk forresten tvers over hele stuegulvet idag, så nå er vi back on the walking track igjen. Men fortsatt litt stive og ustøe skritt da hehe. Har ikke bilde av lampa, men her er senga: http://viewer.zmags.com/publication/0218e32c;jsessionid=T7r2KtgFTN4tZtq87Ydw2xndMvLlhh4SjH7G8QNybyC6QGhnhDDH!-963458726#/0218e32c/34 den hvite altså. Skulle egentlig fått gjort så MASSE denne helga, men her sitter jeg da stuck i sofaen. Kanskje jeg skal kvinne meg opp og gå igang med gardinene?
husmus &2 Skrevet 1. november 2009 #84 Skrevet 1. november 2009 Hva?! Har du fått andre venner her ikke! Det er ikke tillatt!! Dessuten er jeg misunnelig på pølsegrilling. Sotete pølser er det beste jeg vet. Jeg har ikke gjort en dritt i dag jeg heller, tror jeg har tilbrakt mer tid foran pc´n i dag enn på flere måneder. Prompen hoster som bare det, og jeg er helt overbevist om at det er kikhoste, så derfor stekte jeg vafler mens han rotet rundt på kjøkkenet i en time. Logisk? Sengen er litt for tantete for min smak, hehe, men nå bor du jo på landet så Jeg vil se lampe!!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. november 2009 Forfatter #85 Skrevet 1. november 2009 Høi!! Kaller du senga vår tantete?? Den er jo veldig køntri stail isi living da, og siden vi bor på landet så passer den jo ypperlig! Riktignok er den wannabe køntri stail, siden den er fra SKEIDAR, men pytt. Er ikke så nøye egentlig, den vil nok gjøre nytten for seg, spes med de digge jensen-madrassene våre oppi! Har ikke bilde av lampa som sagt, så du får komme ut hit en dag hvis du vil se hehe. Klarinetta83 bor rett oppi høgget her, og pappaene har allerede hatt et par playdater sammen. Fint med noen venner i nærmiljøet, blir så mye lettere å treffes. Ellers har vi fått hengt opp gardinstengene idag, så imorgen blir det stryking og fiksing av selve gardinene. Skal bli digg å få de nye på plass, selvom de "gamle" gardinene absolutt dugde de også. GUD så husmor jeg har blitt!!
LilleBjella Skrevet 2. november 2009 #86 Skrevet 2. november 2009 Freken: Hvor mye betalte dere for fotografen? Skal dit om en uke og barnefaren glemte å spørre om hvor mye det kostet. Jeg må være forberedt. En helg med møbelskruing er forbi. Og om en uke er det ettårsdag. Prompen må jo nærme seg året faretruende? Her biter vi ikke så mye, men vi tvinger mamma og pappa til å vandre rundt med sønn, ved å lete frem fingrene våre og tvinge de opp i rett høyde. Venter fortsatt på at han skal si ordentlige ord og ikke bare av typen onematepoetikon. Begynner å bli lei grynt og mø. Nei kvalifiserer kanskje som ord, men når han ikke engang greier å si det rett, så er jeg ikke fornøyd. Hva med å bare si mamma? Enkelt og greit og uten at det er tvil om hva han mener? Kan det være så vanskelig? I går kveld ville han ikke sove, han snudde seg rundt og så etter meg hver gang jeg gikk ut av rommet. Så da la jeg han på magen, og han lå å koste med bamsen sin og så på mammaen, mens jeg strøk han over hodet og ryggen. Lenge. Ikke en lyd. Til han til slutt sovnet. Gull-øyeblikk. Ikke ofte han ligger i ro for kos, og de klemmene jeg får varer ofte i et mikrosekund. Mamma vil ha mer kos!
husmus &2 Skrevet 2. november 2009 #87 Skrevet 2. november 2009 Her har han begynt å kravle opp på sofaen og bare legge seg inntil meg. Søtt. Han har fortsatt kikhoste og vi kan ikke dra til legen før i morgen. Hvorfor går han ikke selv enda? Null interesse, faller sammen som en bylt. 1 år neste søndag. Sukk. Er det da jeg skal sitte og mimre om kjipe rier og haste ks?
LilleBjella Skrevet 3. november 2009 #88 Skrevet 3. november 2009 Jeg tror dib-damene trenger en kollektiv chill pill. Jeg visste ikke at det var noen automatikk i at svineinfluensa fører til død og fordervelse. Jeg visste heller ikke at bomullsbarn-foreldre blir uglesett av andre foreldre. Og at foreldre som har barn i barnehage mens de er i permisjon med ny baby blir baksnakket av barnehageansatte. Hvorfor er mange så ekstremt opptatte av hvordan andre løser hverdagen? Digg at du tror Prompen har kikhoste, en artig avveksling fra nøffe-flunsa. Apropo, det er mye sykdom på jobb for tiden. Flere har fått forkjølelser med astmasymptomer som sitter skikkelig lenge, mens andre er hjemme på grunn av svina. Så nettet snører seg sakte men sikkert sammen, og vips ligger jeg strak ut i senga og sutrer på mamma. Jeg er ikke god på å være syk, og gud forby at vi alle tre skulle få det samtidig. Har funnet ut at tjukken stort sett er fornøyd så lenge han har noe i munnen. F.eks en drue, en pastaskrue, eller noe festlig hundetørrfor-rester med leverpostei han har skrapa opp fra kjøkkengulvet. Da kan han smatte, gomle og suge fornøyd i evigheter, til slutt spytte det ut i hendene (for som kjent svelger vi ikke klumper) og kline det utover den nye sofaen min. Jeg har forresten kjøpt spisestuestoler med hvitt trekk, og nå spiser vi alle måltider med hvite hansker og baby-bjørn smekker.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. november 2009 Forfatter #89 Skrevet 3. november 2009 Dramatisk ulykke på hjemmefronten igår- mr J klarte å SNUBLE i trappa mens han bar flisa på armen!! Ergo- de falt så det sang begge to, og flisa stupte med hodet først DUNK ned i trappa. Fikk helt panikk da han ringte og fortalte meg om det på jobben igår, hørte flisa hyle som besatt i bakgrunnen og vi var begge redde for hjernerystelse eller annen hode/ nakkeskade. Men HELDIGVIS kom hun seg fort, og var i strålende humør hele kvelden, så da gikk det visst bra likevel. Takk GUD!! Bare en liten kul i hodet og noen saftige blåmerker i ansiktet/ på siden, helt utrolig egentlig. Tøffe lille flisa mi, så tapper vettu! Flisa er forresten allergisk mot kos, så eneste fordelen med sykdommen forrige uke var at da ville hun kose ihvertfall noen sekunder ekstra. Men hun har da sine måter å uttrykke glede/ kos på, som f.eks å legge hodet oppå låret mitt eller armen min i et kort øyeblikk før hun haster videre. Nå går hun masse, og jeg ble faktisk litt skremt da hun plutselig kom gående inn på kjøkkenet fra stua. Litt uvant liksom, er vant til å ha henne på bakkeplan. Gikk ved en feiltakelse inn i naboens garasje her om dagen (de ser helt like ut utenpå, og står på rekke og rad uten nummer), og tror dere ikke at den var stappfull av fine hvitmalte stoler og kommoder, ja kort sagt akkurat det jeg er på utkikk etter nå. Men er det teit å spørre dem om de vil bli kvitt det, om de evt er interessert i å selge det? Føles litt frekt nemlig, men samtidig er det jo synd hvis det bare havner på dynga også da...
husmus &2 Skrevet 3. november 2009 #90 Skrevet 3. november 2009 Åh, jeg tror ikke jeg hadde taklet en sånn telefon! Godt at det gikk bra! Prompen sover for tredje gang i dag, stakkar. Han har fått Efedrin, men jeg synes ikke det hjelper så fryktelig men om litt skal vi til legen. Jeg burde kanskje tatt vaksinen med en gang, men tenker jeg venter til neste uke, da er jeg uke 13. Akk. Jeg er drittlei av all paranoiaen og hysteriet. Samtidig er jeg ikke helt overbevist om at han skal få den, så kall meg gjerne en krakk. Jeg misunner deg hvite stoler, her vil jeg ha alt hvitt, men siden jeg griser mer enn en ettåring får jeg ikke lov.
husmus &2 Skrevet 3. november 2009 #91 Skrevet 3. november 2009 For en bra lege han var!!! Prompen har spedbarnsastma.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. november 2009 Forfatter #92 Skrevet 3. november 2009 Ja, han er flink- Denstad ikkesant? Spedbarnsastma er jo kjipe greier! Men det betyr kanskje at han vil vokse det av seg med tiden eller hurr? Skal han få noe medisiner eller sånt no? Her har det skjedd lite nytt i dag, jeg kjemper en innbitt kamp mot gardinene mine som IKKE vil rette seg ut uansett hvor mye jeg stryker, til å bli GAL av, men skal ta en siste omgang nå så da får det bare være. Flisa simpelthen eeelsker å bade for tida, og begynner å hoppe og hvine i fryd når jeg begynner å fylle karet. Er så koselig å se på henne der hun sitter og plasker, og koser seg glugg ihjel- hun prøver faktisk å kose med vannet (legger hodet forsiktig nedpå), men det funker jo dårlig hehe. Men hun blir desto mer sinna når jeg tilslutt må ta henne opp, hyler og vrir seg i voldsom aggresjon, VIL BADE MER!!! Høres ikke bra ut, så naboene lurer sikkert på hva som foregår.
husmus &2 Skrevet 3. november 2009 #93 Skrevet 3. november 2009 Det var fint å være hos en lege som faktisk virker som han brydde seg OG tok seg god tid. Vi skal se det litt ann nå fordi han har fått hostesaft (Efedrin), og kutte ut melken helt og se hvordan han er om et par uker. Behandlingen er maske med ventolin og kortison(sol?) og det er jeg ikke helt sikker på om jeg vil at han skal ha med mindre han har behov for det selvsagt. Han skal ta rønten i morgen for å se nærmere og også evt. om det kan være lungebetennelse. Jeg synes det var interessant å kutte ut melken, men det er jo selsagt logisk. Så nå blir det bare vann gitt, og most mat. Og kanskje en snegle eller to på han i Paris. Prompen er også veldig glad i å bade og spesielt leking med dusjen er veldig morsomt. De eneste gangene han bråker seg når han blir tatt fra noe er egentlig nøklene, ellers er han blid som en lerke når noe må avsluttes. Forresten så må du dampstryke, da funker det nok. I morgen er det ettårskontroll og så røntgen, når i alle dager skal jeg klare å skrive manus til fredag? Jaja...
LilleBjella Skrevet 4. november 2009 #94 Skrevet 4. november 2009 Så prompen er et spedbarn? Tjukken har nemlig gått fra å være spedbarn til baby til et lite troll. Kjipt med diagnoser, det vet jeg alt om. Men har ikke prompens far også hatt astma? Og har han ikke hatt litt atopisk eksem? Ting som går hånd i hånd. Sukk. Ekstremt mange som har astma for tiden, eller kanskje det bare alltid har vært vanlig men jeg har ikke fått det med meg? Kjenner flere voksne som har blitt diagnostisert for eksempel. Dakar lille flisa. Da hadde jeg nok fått lettere panikk ja. Hver gang jeg hører et dunk ser jeg for meg en lang biltur og mange forsøk på intravenøs behandling. Tjukkens pappa holdt på å snuble i trappa med ham, på vei opp, her en dag. Da ble jeg litt sint. Gå forsiktig i trappen, sa jeg. Det syns jeg var på sin plass. Gardiner er ikke gardiner. Jeg har IKEA-gardiner i stuen, til 400 kroner paret. På kjøkkenet har jeg fått sydd meg liftgardiner til 300 kroner meteren, og betalte vel en 3500 for to store lifter. Men lett å se at de er ordentlige. Faller bra og rynker seg ikke. Ikea-gardinene er litt skjeve i stoffet og henger litt rart i bunn. Irriterende. Men de er så fine at det driter jeg i.
husmus &2 Skrevet 4. november 2009 #95 Skrevet 4. november 2009 Ja, da var det ikke astma, men lungebetennelse. Er det bedre? Det er kanskje det. Ella, du er som legen min, insisterer på at han hadde atopisk eksem, når han aldri har hatt det siden Jeg tror ikke det var det allikevel, jeg tror det kun var hyppig bading med for mye olje. Etter kortison og badestopp gikk det over, og nå har han badet igjen hver dag i flere mnd i bare vann og null eksem, så jeg står på mitt! Nå kommer renoveringskaren snart for å gi meg tilbud, woohoo. Jeg holdt på å bestille tur til Egypt i påsken, men så kom jeg på at jeg er gravid så da kan jeg vel ikke det. Sukk.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. november 2009 Forfatter #96 Skrevet 4. november 2009 Så bra det ikke var astma likevel da- en lungebetennelse går da ihvertfall over! Jeg har shoppa så mye på jobb idag, eller ikke PÅ jobb, men i arb.tiden, at jeg rett og slett ikke har hatt tid til å skrive her før nå. hehe, grei jobb jeg har;) Salg på KappAhl og Lindex, så det ble noen fine topper gitt. Rekker som regel et tidligere tog hjem enn før antatt, så er som regel hjemme i halv fem-tida. Deilig med en halvtime ekstra hjemme, i tillegg til at det har vært MANGE korte to-timers dager i det siste. Dobbeltdeilig, spes siden lønna er 100 % uansett:D Frister det å reise til Egypt? Likte meg ikke der i det hele tatt jeg da men, selvom hotellet var fint og alt det der. Sharm el Sheikh har ihvertfall null sharm (hoho ordspill!) Nei, nå må jeg hjemover, sjalabais=)
husmus &2 Skrevet 4. november 2009 #97 Skrevet 4. november 2009 Stakkars lille promp ja. Hadde han bare vært litt lettere å få i denne medisinen hadde ting vært litt greiere. Nå er det Paris om to dager. Noen flytips? Jeg vil tippe at det går som det går, det eneste jeg gruer meg til er egentlig T bane turen fra flyplassen med en trøtt promp som forlengst burde ha vært i seng, men sånn er livet. Det går vel det og. Regner med Manducaen kommer til å bli flittig brukt der. Mest av alt har jeg egentlig bare lyst til å bosette meg på nærmeste spa og lese Harry Hole, men det kan jeg vel ikke. Godt at jeg foreløbig ikke har gått opp noe i dette svangerskapet da, så jeg kan spise litt EKSTRA mye i helgen Hvor mye bruker dere på mat i uken? Her må vi begynne å stramme inn, vi har et helt sinnsykt forbruk, men jeg klarer aldri å ta meg selv i nakken nok. Men NÅ er det nok!
LilleBjella Skrevet 5. november 2009 #98 Skrevet 5. november 2009 Hvor lander dere? Jeg minnes en jævlig metro/tog-tur til Orly med en koffert som veide ca 40 kilo, og rundt 35 grader celsius ute. Håret klistret seg til nakken, jeg hadde stor svetteflekk på ryggen etter tung sekk, og når jeg kom til flyplassen ble jeg stående i kø i halvannen time i stiletter. Bortsett fra det så er jo metro-turene i paris så sjarmerende at det nesten blir for mye. Jeg kan ikke fransk i det hele tatt, men metro-stasjonene kan jeg på rams og med utmerket uttale (og jeg sier dem gjerne to ganger inni hodet mitt, på to forskjellige tonefall, akkurat som damen i høyttalerne gjør). Dakar tjukken også. Han var på ettårskontroll i går og fikk vaksine. I fem-tiden ble han skikkelig pjusk og dårlig. Feber og det hele. I syvtiden sovnet han i armene mine på badet. Har visstnok vært en bråkete natt, men jeg og øreproppene mine har ikke hørt en dritt. Han får visstnok bivirkningene av vaksinene hardere enn andre, siden de settes under huden og ikke i muskelen. Dakar. Det blir forresten ikke svinevaksine på tjukken. Da må han først få profylakse intravenøst, siden denne vaksinen MÅ settes i muskelen. Og det syns jeg ikke vi skal. Han eier jo ikke synlige blodårer. Da må vi på sykehuset i stavanger først og koordinere med fastlege her i byen, og jeg ser for meg at det blir mye tull. Og vil helst ikke utsette han for det. Så vi voksne får ta sprøyta og håpe at det går bra. Men nå når vi plutselig ikke kan ta den, så har jeg veldig lyst til å gjøre det. Bedre med lungebetennelse som går over ja. Og selvfølgelig har han atopisk eksem. En flekk er nok.
husmus &2 Skrevet 5. november 2009 #99 Skrevet 5. november 2009 I dag MÅ jeg være effektiv og pappa kommer for å sitte barnevakt. VI får se hvordan det går. I det siste har han stått og grått ved grinda etter meg, selvom jeg sitter på soverommet. VI lander på Orly, jeg ser ikke helt frem til turen inn til byen med barnevogn og koffert, det er pes nok uten barn. Jeg tipper vi prøver å ta bussen denne gangen, kan bli like spennende. Men bussen stopper nærmere, så da slipper vi å bytte på Chatelet. Jeg hater Chatelet og med barnevogn...Nei takk. Jeg synes Porte De Clignancorte er det det morsomste å si. Stakkars Tjukken, Prompen fikk også ettårsvaksinen i går men merket ingenting. Søte lille promp. Som nå nesten ikke får i seg noe væske og gråter hver gang han bæsjer.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. november 2009 Forfatter #100 Skrevet 5. november 2009 Åå- det der sliter vi med nå også!! Flisa gidder knapt å drikke noe iløpet av dagen, så bæsjen blir jo knallhard og sviskemos må pushes hyppig. Nettopp derfor jeg sliter litt med å nekte henne melk på natta også- hun kommer jo til å tørke inn isåfall. Det eneste jeg husker fra metroen i Paris er klesbutikkene på stasjonen, jeg lider av ekstremt dårlig langtidshukommelse og det begynner jo å bli noen år siden vi var der. Du får ha god tur ihvertfall, så får vi håpe at prompen er samarbeidsvillig og ikke ødelegger mors storbyweekend. Men han er jo så veloppdragen så det gjør han vel ikke. Jeg er så lat og lite reiselysten for tida at det blir nok ikke noe utenlandstur med flisa på slep med det første. Ser for meg at det hadde blitt mye stress, med hyling på fly og lange reisestrekninger. Hun hater å sitte stille, og spesielt fastspent, så bare en tur med bilen kan by på problemer. Idag er det 1 årskontroll på ny helsestasjon, og tviler på at vekta kommer til å imponere noen. Har jo spist ganske dårlig i det siste, mat er UT igjen, spesielt brødskive. Kaster det på gulvet, og må lures i grøt/ middag. Men egg er poppis, samme med voksenmiddag. Så nå må vi bare bli flinkere til å lage skikkelig middag som hun også kan spise...Tiltak. sukk. Synes det er så kult at du er gravid husmus! Har du fått mage enda, kjenner du liv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå