Gå til innhold

husmus, ella, freken og lykkeli =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fader altså. Ser ut til at flisa har fått svineinfluensaen....40 i feber, tydelig vondt i kroppen og løs mage. Stakkars jenta mi, synes så synd på henne nå. 3. natten på rad hvor hun bare gråter og gråter i søvne- spenner seg i kroppen og hyler ut. Tydelige smerter - huff og huff. I natt gråt hun seriøst hvert 10.minutt og kastet seg urolig fra side til side. Ble vel 3 timer søvn på meg, så er rimelig sliten per nå. Opp for å måle feber, sjekke allmen-tilstand osv hver 3.time, pøse på med vann/ melk og roe ned utrøstelig sliten liten flis. SLITSOMT og vondt å se på at hun har det så kjipt.

Skal til legen med henne idag, for typisk nok drar muttern og fattern til Bali nå...Er visst kaotiske tilstander på legesenteret nå sier pappa, masse svineinfluensa denne uka. Så nå kommer den dere, best å hamstre nesespray og hostesaft. Ikke sikkert flisa har det da, men hun har jo mange av symptomene. Huff og huff, vi får krysse fingre og tær på at vi kommer oss helskinnede igjennom dette også..

Tok forresten en quiz på start.no igår- og ifølge den skulle jeg visst få intet mindre en 10 barn, men på dager som disse er jeg usannsynlig glad for at jeg bare har EN!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fader altså. Ser ut til at flisa har fått svineinfluensaen....40 i feber, tydelig vondt i kroppen og løs mage. Stakkars jenta mi, synes så synd på henne nå. 3. natten på rad hvor hun bare gråter og gråter i søvne- spenner seg i kroppen og hyler ut. Tydelige smerter - huff og huff. I natt gråt hun seriøst hvert 10.minutt og kastet seg urolig fra side til side. Ble vel 3 timer søvn på meg, så er rimelig sliten per nå. Opp for å måle feber, sjekke allmen-tilstand osv hver 3.time, pøse på med vann/ melk og roe ned utrøstelig sliten liten flis. SLITSOMT og vondt å se på at hun har det så kjipt.

Skal til legen med henne idag, for typisk nok drar muttern og fattern til Bali nå...Er visst kaotiske tilstander på legesenteret nå sier pappa, masse svineinfluensa denne uka. Så nå kommer den dere, best å hamstre nesespray og hostesaft. Ikke sikkert flisa har det da, men hun har jo mange av symptomene. Huff og huff, vi får krysse fingre og tær på at vi kommer oss helskinnede igjennom dette også..

Tok forresten en quiz på start.no igår- og ifølge den skulle jeg visst få intet mindre en 10 barn, men på dager som disse er jeg usannsynlig glad for at jeg bare har EN!!!

Skrevet

Lille Ella - slått av makkapakka? Fy faan. Veldig provoserende. Jeg vil ikke være utkantminister. Kan jeg ikke få være noe annet? Kverulantminister? Storikjeftenminister?

Snupp henger med på drømmehagen - hun ser hele nå, i motsetning til før da hun var lei etter max ti minutter.

I går parodierte jeg H.B. på foreldremøtet. Det var ikke pent. Jeg passet på å unnskylde meg veldig etterpå.

Snupp vil fortsatt ikke spise i bhg.

I dag har jeg forresten lagt henne 18.30 - og hun sovnet umiddelbarnt. Jeg og bf krangler MYE om hva som er lurt ift henne, og han har klokketro på å legge henne 20.30. Dust. Han er også MOT soneterapi for den umodne lukkemuskelen, selv om han ikke tror det kan skade. Han mener at soneterapi er humbug. Men jeg kjenner en som fikk behandling for det samme - men markant bedring. Føler uansett ikke at jeg kan ta henne med "i skjul", Jeg hadde blitt hysterisk om han trosset mine prinsipper på den måten. Han mener også at hun ikke skal ha fluortabletter. Og han syns bestanding synd på henne - vil ta henne opp når hun ikke vil legge seg, og alt mulig.

Lykkeli - hvordan gikk det hos legen?? Stakkars liten frøya, uansett om det er svineinfluensa eller ei er det tydelig at hun ikke har det godt. Jeg er sikker på at hun får all den omsorg og pleie hun trenger. God bedring fra oss.

Skrevet

Jeg er veldig glad for at det eneste vi stort sett er enige om er Prompen. Ellers krangler vi om alt. En av oss må i terapi snart for jeg begynner å bli lei. Irriterende at han ikke kom med på kurset i Afrika, jeg hadde sett for meg en måned fri. Så nå prøver vi å finansiere det selv. Jeg VIL ha en måned fri. Da kan jeg kjøpe alle møblene JEG vil ha og så får han bare finne seg i det når han kommer hjem igjen.

I andre nyheter har jeg nå begynt å vurdere å slå ut kjøkkenet og lage soverom der. Slår vi ut kottet kan vi lage kjøkken i stuen. Jeg hater egentlig kjøkken i stuen, men kanskje dette er lurt? Da blir det jo en tre roms, men blir det verdiøkning på leiligheten, eller ødelegger vi den egentlig selvom den blir mer praktisk???

Stakkars Frøya. Og stakkars snuppelure. Åpenbart ikke synd på verken Tjukken eller Prompen i dag.

Skrevet

Da har jeg nettopp klippet opp et rundtstykke på kontoret og spist frokost. Stress i heimen og kjøleskapet er tomt. Tapetsering til langt på natt. Men fint blir det. Overrasket over meg selv og hvor flink jeg er. Sender bilder når det blir ferdig. Evt legger ut på bloggen, så kan dere se der.

I går stod jeg og tapetserte mens barnefaren badet og la ungen, og deretter tok han klesvasken. Veldig fornøyd med den oppgavefordelingen. Knut stresser bare han skal skjære brød, så han er ikke tapetserings-materiale. Får litt dårlig samvittighet overfor tjukken, for syns jeg har fått vært så lite med han de siste dagene. Og i dag skal jeg skippe babysvømming slik at jeg får slengt på mer tapet. Har veldig lyst til å bli ferdig i kveld. Men vi skal kose masse i helgen.

Syns det er morsomt at du parodierte HB. Hun ringte tilbake i går, men kunne ikke si noe, og skulle ringe tilbake igjen i dag for å informere hva kommunen har bestemt? Hæ? Bestemt? De har jo bare en ting å gjøre, og det er å tildele oss en ledig barnehage plass for heite helvete. Har de hørt om noe som heter barnehageloven? Faen i helvete.

God bedring til Flis. Tjukken har ikke vært syk på en stund nå, sett bort fra en mild forkjølelse i midten av august. Deilig. Men det kommer vel nå som de hver dag er i åpen barnehage. Har lyst å kjøpe noe fint til barnefaren. Han er jo helt storartet og superflink med tjukkasen. Men hva skulle det vært liksom? En liten konebil?

Skrevet

Åh herregud. Jeg har helt vondt i hodet av influensa-hysterikerne på Skravle. Konspirasjonsteorier, kvikksølv i årene, alle dør. Enten så stoler du på at FHI vet hva de snakker om, og tar vaksinen. Eller så bestemmer du deg for at du syns risikoen for å få bivirkninger av vaksinen er større enn risikoen for å få sykdom og bli alvorlig syk. Og for guds skyld. Ikke spør DiB-damer til råds. Jesus.

Anyways, jeg har vært på mitt første møte. Det alene og med to direktører. Jeg ble referert til som ekspert og skal sitte i en arbeidsgruppe sammen med en avgått venstre-politiker fra samme by som meg, pluss en annen mann til. Avskrekkende? Ja litt. Men vi får gå på med godt mot og håpe at man vet hva man gjør.

God helg jenter. Jeg tar en tidlig sorti i dag, og skyndter meg hjem for å tapetsere.

Skrevet

Jadda- da er vi de stolte eiere av en Skoda Octavia gitt! Hentet den i Rygge idag, kjøpte den usett, så var litt spent på hvordan den så ut. Den så meget bra ut, og er allerede døpt "den lille oliven" pga fargen. Så nå gjenstår det bare å se hvor mye den blir brukt hehe.

Skal dere ta vaksinen da? Jeg tenker å gjøre det, mest med tanke på å være beskyttet før evt neste svangerskap, også tenker jeg at den kan da ikke være så ille som alle inne på skravle skal ha det til.

Flisa er mye bedre idag, og inatt fikk vi faktisk SOVET litt, allesammen. Deeeilig å våkne opp og føle seg sånn noenlunde opplagt! Var hos legen igår, men han kunne jo som ventet ikke si så mye- tok en crp, og den så fin ut. Ergo ingen bakterieinfeksjon/ betennelse, men et eller annet virus. Muligens svin, men det trodde han ikke. Men så lenge man ikke tester for det kan man jo ikke vite sikkert, så da var vi igrunnen like langt. Kroppsverk er jo det som skiller influensa fra vanlige forkjølelser, så jeg synes det er litt underlig at det skulle gjøre så vondt i kroppen hennes hvis det IKKE var influensa. Jaja, samma kan det være- hun er på bedringens vei og godt er DET!

Den nye hiten her hjemme for tida, er å gjemme seg bak døra, lukke den på gløtt og sitte muuuusestille og vente på at muttern finner den "oooh, forsvundne lille flis". Alltid LIKE moro hver gang, og gjerne 10 ganger på rad. Så søt der hun "gjemmer" seg, og sitter som et tent lys og venter i stillhet.

Skrevet

...la forresten ut noen bilder av bilen på Facebook nå hvis dere vil se! Freken, du må komme inn på fjaseboka du også! Jeg vil se nye bilder av snuppelure, den hårløse sjarmøren!!

Skrevet

Oi oi oi jeg blir helt revet med av dette influensahysteriet og hisser meg opp for hvert eneste innlegg. Jeg gjorde ekstremt mye research i forkant av mine skumle Asia vaksiner og er rimelig lugn på denne. Jeg synes det er unødvendig av leger å være i tvil til den, men jeg glemte at de generelt sett vet urovekkende lite om vaksiner. En erfaring fra nevnte Asiavaksine.

Dessuten er jeg dypt misunnelig på dere begge. På Ella for at hun faktisk setter i stand et hus. Mulig jeg hadde vært litt mer motivert hvis jeg også hadde et søtt gammelt hus, for her har vi fortsatt nettopp flyttet inn.

Deretter er jeg misunnelig på Lykkers som har vist beslutningsdyktighet og kjøpt bil.

Så skummelt og kjøpe usett, det er vel ikke så mye og gjøre med uoppdagede feil og mangler da i ettertid. Eller rust?

Ser ut som det gikk bra da, fin bil. Grattis.

Jeg klarer ikke helt å engasjere meg i vårt eget bilprosjekt all den tid jeg ikke får Rav´en min.

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra jobb, jeg har sett Prompen i et kvarter i dag og har fått beskjed om at han har lært seg et nytt ord "game". Det får vi nok bruk for tenker jeg. Ellers så betyr ON fortsatt lampe.

Nå har han fire tenner oppe. Han gidder jo ikke å si ifra en gang når han får disse. Snille prompen min.

God helg!

Skrevet

Stakkars stakkars meg, som har vært på jobb til halv ett i natt. Egentlig elsker jeg sånne drama-saker, der jeg kan fly rundt og være sånn... hva het hun der mora til judging Amy? I alle fall - sånn super barnevern som ringer og styrer og møter politiet og sånn. Men veldig trøtt i dag.

Jeg skal vaksinere både meg og snuppelure, har jeg komt fram til. Vil ikke utsette henne for sykdom omm jeg ikke må, og ikke meg selv heller. Nå er vi begge relativt friske, men jeg har ikke stemme. BF sier det er deilig.

Du er så jækla flink, Ella -- både på jobben og hjemme! Flinkiser er det verste jeg vet, unntatt tynniser, da. Forresten har jeg hørt rykter om at Hestnes bhg ikke får ta inn så mange unger som antatt likevel, pga arealet i den midlertidige barnehagen.Vet ikke om det er sant, da.

Snuppelure elsker å susse seg selv i speilet, står på servanten og flirter hemningsløst med sitt eget speilbilde. Hun blir bare morsommere og morsommere. Jeg digger den ungen.

Skrevet

Jobben din høres morsom ut.

I dag har jeg bly i rompa. Burde vært ute for lengst, men jeg sov til 11 i dag og her sit me. Har en lunsj/brunch? avtala kl 15, og før det skulle vi lissom vært ute å shoppa litt.

Hvorfor kan det ikke pøsregne? Synes det er koselig.

LItt usikker på om vi skal vaksinere Prompen, men vi skal begge gjøre det.

Prompen liker best å danse til Beyonce. Så vet dere det.

Skrevet

Forøvrig, veldig viktig spørsmål. Er det harry å blåse opp et bilde av Prompen med mat i hele ansiktet og henge på kjøkkenveggen? Jeg har alltid vært sterk motstander av familiebilder på veggene, men dette bildet er litt kult. Men kanskje jeg er litt biased?

Skrevet

Det hørtes riktig så kult ut spør du meg! Go for it!

Ella- jeg er imponert over arbeidskapasiteten din- jeg blir sliten av å bare lese om det. SÅ glad for at jeg slipper å pusse opp hus selv, men det er nå en annen sak.

Idag kom utslettet på mage og rygg, så da fikk vi svaret på flisas mystiske "svineinfluensa". 4.barnesykdom altså, og ikke luftveisinfeksjon som legen foreslo. Vi tenkte på 4.barnesykdom selv også, men det var verkingen i kroppen som forvirret meg litt.

Jaja, nå er hun ihvertfall feberfri, men fortsatt litt slapp vil jeg si. Hun sov fra kl 21 til 12 (!!) idag- trodde ikke mine egne øyne da jeg sjekka klokka. Hun har sovet til 11-tida tidligere i uka, men det skyldes vel mer at hun har sovet så urolig og våknet masse. Men inatt sov hun altså som en stein helt til kl 12. Deeeeilig!!!!

Jeg har faktisk vært riktig så besluttsom og handlingsrettet denne uka- og kjøpt BÅDE vaskemaskin, digitalkamera, bil og nye lamper til stuen. Slettes ikke verst iløpet av en uke spør du meg, og hei hvor pengene flyr.

Idag er det gardinstenger og garderobeløsning på innkjøpslista, så må vel snart komme oss avgårde. Blir litt seint, siden klokka nærmer seg tre, men flisa ble så fort trøtt igjen og sover en blund allerede. Jaja- vi får nyte det så lenge det varer;)

Apropos Beyonce- du har vel sett denne husmus

http://www.youtube.com/watch?v=IS2RElvVydM

ler like godt hver gang:D

Skrevet

Jeg er offisielt blitt handlingslammet. Jeg er lei av å gå ut for og kjøpe noe, men kommer aldri tilbake med noe. Så gratulerer til dere som klarer å innrede hjemmene deres. Det var meg en gang, men tydeligvis ikke nå lenger. Og jeg snakket tilogmed om møbler UNDER keisersnittet. Der ser dere.

Det var kanskje greit at det var 4 barnesykdom da og ikke influensaen. Har du tenkt å vaksinere deg?

Jeg finner ikke babytøyet til Prompen, hvor kan det ha blitt av??

Får litt noia av tanken på at det har gått i søpla ved en feiltagelse...

Jeg har sett den videoen ja, men jeg må være det særeste menneske i verden for jeg liker den ikke i det hele tatt.

Nå holder han på å kvele katten.

Hei då.

Skrevet

Jeg skal vaksinere meg ja, men litt usikker på flisa. Hva med prompen og deg selv? Kunne egentlig "ønsket" at det var svineinfluensa hun hadde, for da hadde vi liksom vært ferdig med det for en stund. Men neeeida...

Var på Ikea igår og fant skohylle/ benk og klesoppheng-sak, men SELVSAGT var de utsolgt for skohylla vi hadde bestemt oss for (stor og solid hvit sak, ganske fin)- så nå blir det skokaos ute i gangen fram til jul. Juhuuu.

MEN- idag fikk vi endelig salongbord i hus; nydelig hvitmalt gammeldags bord med blomsterborder på siden. SO cute, og digg å bli kvitt Ikea Lack bordet hehhehe. Bedre sent enn aldri, og nå mangler bare TV-benken, pluss den ene sofaen. Men sofaen får vi til uka, og det blir bra. Litt tomt med bare en.

Flisa er fortsatt eeeekstremt mammadalt for tida, er deres også det? Skal liksom alltid henge i beina mine, enten jeg står eller sitter eller går eller hva det skulle være. Litt slitsomt til tider, for litt vanskelig å få gjort ting da. Nå skal hun også spise det som jeg spiser, og drikke det jeg drikker, og det byr jo på visse problemer til tider. Sitter der og lener seg forover med tunga ut som en sulten hund vettu, med DE bedende øynene hehe.

Skrevet

..og salongbordet var selvsagt kjøpt på finn (hehe), prøvde å finne bilde av det, men det var tatt bort allerede. Kjøpte det av en dame ute på Stabekk, som hadde pusset det opp og malt det. Digger møbler med litt sjel; noe litt annet enn det man finner "overalt" i butikkene=)

Skrevet

Her skal vi vaksineres hele bunten. No doubt.

Vi har fått barnehageplass! Hjalp å bli sint gitt. Men ikke i Hestnes, der kunne de ikke tilbye tjukken et trygt alternativ pga midlertidige lokaler. Det vil med andre ord si at ingen av ungene der har trygge og gode lokaler, siden tjukken ikke trenger noe mer enn andre barn. Men Kiellandskogen barnehage er desto nærmere og ligger rett ved skog. Litt sånn skogsbarnehage med fokus på fysisk fostring. Kjenner noen av mammaene som har barna sine der. Blir sikkert bra.

Tenkte på 4. barnesykdommen, den har jo vi også hatt. Jeg har aldri hatt feber uten å ha verk i kroppen, og jeg har aldri hatt influensa. Ikke alltid kroppen fungerer slik som ekspertene vil ha det til. Man må for eksempel ikke ha regelmessige rier for å få ut en baby. Det kan jeg skrive under på.

Bissi helg. Natt til lørdag tapetserte jeg til fire på natta. Så jeg følte meg hung over hele lørdagen. Da bar det rett til svigers, og på jubileumsfest på kvelden. 1100 mann til bords, og vi fikk trerettersen vår på tallerkner, og alt var varmt og deilig. Bocuse d'Or deltakeren fra i år som var kjøkkensjef og en gjeng med kjekkaser fra gastronomisk institutt. Jeg veltet meg i gode viner og var deilig beruset i bussen på vei hjem. I går var vi rundt og besøkte diverse venner, blant annet en nyfødt som ikke gjorde annet enn å sove.

I dag fikk vi gave på jobben. En allværsjakke og en iPod Nano 16 GB. Dvs, jeg fikk ikke. Men jeg skal få. Og nå er det morgenmøte (les: kaffidrikking) om to minutter.

Kan jeg komme en visitt på onsdag Freken? Sånn syv, åtte?

Skrevet

Jeg har blitt så hysterisk at jeg lurer på om vi skal drite i å reise til Paris pga svineinfluensaen. Smitter den virkelig så ille på fly? Faren min har bidratt stort og ringte i helgen og sa at han kunne ha både Prompen og fetteren hans boende hos seg og broren min kunne handle inn all mat så han slapp å gå ut. Dette var for å beskytte de mot influensaen. Er ikke det å ta det litt vel langt?

Jeg satser på at vi stikker til lege neste uke når den er klar, jeg er gravid og far i huset har astma, eller hadde i hvert fall. Jeg er fortsatt usikker på Prompen.

Da har vi vel bestemt at vi skal gjøre om til en tre roms, men jeg eier ikke energi til å tenke videre på når, hvor og hvordan.

Det er lenge siden jeg har vært så tiltaktsløs. Jeg føler jeg trenger en ferie fra mannen og barnet kanskje. Et stille rom hvor ingen snakker til meg og jeg kan sove så lenge jeg vil.

Sært.

Nei, nå må jeg komme meg på jobb. Også tiltak.

Skrevet

Fattern og muttern var også på den festen, ella. Og de satt på bord med en egersunder i lederstilling, og far skrytte meg opp i skyene i rødvinsfylla. Slikt er flaut. Visst er jeg dritflink - men bli skrytt av av fattern?

Forøvrig høres det ikke ut som en jobb, det der du gjør på dagtid. Kaffe og gaver og festing.

Bra for deg at dere ikke skal inn i hestnes - selv om jeg er fornøyd, da. Det er stort sett fliser på gulvet i hele småbarnsavdelingen - de har lovet å kjøpe inn matter, men det er glissent så langt. Tipper det er en av grunnene til at tjukken ikke bør gå der? Harde gulv? Hadde nå sett fram til å kjenne en av de andre ungene også. Har fått tilbakemelding om at filippa virker trygg og glad. Det er bra. Nå øver hun på å stå uten å holde seg, mest i sofaen. Klarer max 2 sekunder, men er SÅ stolt!

Har bestemt meg for ikke å vaksinere snupp, hadde ikke fått med meg at det ikke anbefales å vaksinere de under 3 år - for i starten sto barn i alderen 0-2år som prioritert gruppe. Men skal vaksinere meg sjøl. Det er sånn de anbefaler i småbarnsfamilier. Kjennes ut som jeg begynner å bli sjuk nå, har vondt i nakke og hode, tørr i halsen og sår i øynene. Det er noe dritt.

Skrevet

Tror ikke det er noe større sjans for å bli smitta av svinepesten på flyet enn på f.eks t-banen i rushtida husmus, så jeg hadde uten tvil dratt hvis jeg var deg!

Idag har vi fått kjøpt inn TV-bord og gardinstenger, og jeg er imponert over min egen beslutningsdyktighet i det siste. Just go for it liksom.

Muttern og fattern er på Bali nå og koser seg, får meldinger om 31 grader og kilometerlange hvite sandstrender med helkroppsmassasje og nydelig badevann. Frister meg IKKE i det hele tatt når jeg tusler ut i mørket kl 07 om morran i nesten minusgrader og regn i lufta...Neeeida. Gjør det ikke noe særlig bedre når jeg får melding fra mr J rett før lunsjtider om at han og flisa har sovet helt til 11 idag også- hva går det av jenta egentlig?? Plutselig mega-syvsover når muttern er tilbake i jobb?! Uhørt altså!

Flisa nekter forresten å ligge på ryggen og skifte bleie nå, hun klikker loddrett og vrir seg opp på alle fire (hun er sterk og sta!!), og det vanskeliggjør jo bæsjebleie-vasken litt. Hvordan løser man det, uten for mange hender og føtter midt oppi herligheten???

Skrevet

Vi har også veldig ukoselig stellebordseanser. Tror vi må begynne med up and go snart. Men så vil de jo ikke bruke det i barnehagen, så det er kanskje ikke aktuelt det heller.

Nei, det er strengt tatt ingen jobb. Jeg har hatt det rimelig sløvt nå i starten, og når det først blir travelt er det bare morsomt. Lederen fra Egersund var sikkert Gunnar Kvassheim. Han blir hypa opp som bare det og han har ikke begynt enda. Tror ikke det er så mange egersundere i lederstilling. Er pappaen din ordfører?

I går gikk tjukken et par skritt uten støtte. Vi sendte han mellom oss på gulvet, og lurte han jo egentlig litt, men det virket som om han skjønte at vi ikke hadde holdt han. Men han er jo den litt engstelige typen, og sa nei nei, da vi spurte om han ville komme. Men så kom han likevel. I dag skal de klippe sauer, og jeg er glad det ikke er jeg som må finne ut hva han skal ha på seg når han skal være så lenge ute. Likte når de bare lå i posen i vogna jeg.

Skrevet

Jeg er så trøtt trøtt trøtt trøtt trøtt trøøøtt, herregud så fantastisk trøøtt jeg er (du er så flink-flink flink...)

Grattis med bhg-plass forresten Ella, når begynner han?

Jeg er så utrolig i tvil om flisa bør vaksineres, jeg tenker kanskje IKKE- siden hun har reagert så kraftig på de andre vaksinene, men slettes ikke sikker. Litt skummelt at den er så lite utprøvd synes jeg, og tror vel strengt tatt at hun vil komme seg greit gjennom en evt influensa. Kunne egentlig ønske at myndighetene bare tok avgjørelsen for oss, at man bare måtte liksom, er så slitsomt å ta avgjørelsen på egenhånd.

Ellers har jeg oppdaget hvor landlig vi egentlig bor nå- gikk en tur til et lite utkikkspunkt her om dagen og fikk virkelig sett hvor mye skau det er rundt oss. Skog på alle kanter, bortsett fra en. Vi bor jo midt i rekka av fire rader med rekkehus, så har jo et hus rett foran oss, men dog- skogen er rett ved, og det er deilig. Bjørk i hagen og trær i horisonten, fuglekvitter i lufta og bekkebrus i bakgrunnen, kan man ønske seg mer? hehe.

Skrevet

Freken: Jeg inviterte meg selv til deg i kveld, for noen innlegg siden, men jeg vet ikke om du har sett det. Uansett, jeg kommer ikke likevel, da min mann skal på kurs for å lære førstehjelp på små barn i kveld.

Jeg i er møbel-tåka.

Skrevet

...og jeg er i møbel-lykkeruuuus, for endelig fant jeg spisebord til kjøkkenet vårt!!!! Heltre og solide saker, med hvitmalte bein. Bordplata er oljet furu, og planen er da å mørkbeise den- tror det blir kjempekult, hvis vi bare får det til skikkelig. 250 kr betalte jeg for det- faaantastisk altså. Den ekstra klaffen skrur vi bare av, da blir det enda finere og passer akkurat inn langs veggen der. Her er bilde:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19589255

ENDELIG fant jeg et fint bord som passer akkurat- for det har ikke vært lett!! Juhuuu!

Flisa fortsetter å syvsove for tida- sov visst til 11 igår også, og sover visst fortsatt nå. Bra saker, bare så synd at jeg ikke får glede av det nå. Håper hun fortsetter sånn, men tviler litt hehe.

Husmus- du er vel snart 12 uker på vei?? Milepæl! UL snart nå da? Du er vel spent kan jeg tenke meg- husker godt første gang jeg så flisa på UL i uke 8; liten astronaut som lå bedagelig der inne i livmoren med den ene armen så kjekt bak hodet- heilt utruleg:D Tenk om det er to!!!

Skrevet

...og jeg er i møbel-lykkeruuuus, for endelig fant jeg spisebord til kjøkkenet vårt!!!! Heltre og solide saker, med hvitmalte bein. Bordplata er oljet furu, og planen er da å mørkbeise den- tror det blir kjempekult, hvis vi bare får det til skikkelig. 250 kr betalte jeg for det- faaantastisk altså. Den ekstra klaffen skrur vi bare av, da blir det enda finere og passer akkurat inn langs veggen der. Her er bilde:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19589255

ENDELIG fant jeg et fint bord som passer akkurat- for det har ikke vært lett!! Juhuuu!

Flisa fortsetter å syvsove for tida- sov visst til 11 igår også, og sover visst fortsatt nå. Bra saker, bare så synd at jeg ikke får glede av det nå. Håper hun fortsetter sånn, men tviler litt hehe.

Husmus- du er vel snart 12 uker på vei?? Milepæl! UL snart nå da? Du er vel spent kan jeg tenke meg- husker godt første gang jeg så flisa på UL i uke 8; liten astronaut som lå bedagelig der inne i livmoren med den ene armen så kjekt bak hodet- heilt utruleg:D Tenk om det er to!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...