Anne-mor har nå 2 søte jenter Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Hei! Det er snart 2 år siden jeg fødte vår datter, glemmer fort hvilken følelse det var da riene sto på. Noe som vet om det er rier eller kynnere jeg har? Jeg er -12 dager etter termin i dag. Åpningen ble målt til 2 cm, ble "røsket" av lege på sykehuset i dag. Slimproppen løsnet sist søndag, kommer slim jevnt og trutt.
Ranni Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Har du hatt kynnere tidligere i svangerskapet, da? Mine rier var som sterke kynnere og så kom det smerter i ryggen etter hvert. Noter når du kjenner smertene og se om de kommer og går og blir sterkere, da er det vel rier? Det er bare 6 mnd siden jeg fødte, men jeg har allerede glemt hvordan rier kjennes ut... .:-) Lykke til!!!
Anne-mor har nå 2 søte jenter Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg har hatt endel kynnere i det siste, men ingen av de har føltes som mageknipe før. Vi har funnet en engelsk nettside; www.baby2see.com hvor man kan taste start når man merker rie/kynne komme. Det blir registrert på et skjema på den siden. Kjekt! Da jeg fødte vår første datter(for 2 år siden) hadde jeg ikke smerte i ryggen i det hele tatt. Vi får ta noen målinger til, så ser vi om det er rier eller kynnere.
Ranni Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Har tenkt på deg, hvordan går det, noe action ?? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå