Bambini#1 Skrevet 15. oktober 2009 #1 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hei noen andre gravide i Italia? Hadde vaert morsomt aa hort fra deg/dere. Vaert paa forste ekografia i dag og er saa langt godt fornoyd med oppfolging. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140820186-gravid-i-italia/
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 4. desember 2009 #2 Del Skrevet 4. desember 2009 Hei, fødte mitt første barn i Roma (la clinica Fabia Mater) i 2006. Forsåvidt fornøgd med oppfølging, men synest det var vanvittig overdrevet med analyser, GU etc. Held dei fortsatt på med GU kvar gong? Ville ikkje ta tredje UL, men gyn fortalde at kva seier dei då på sjukehuset? Kva for ein gyn er det eg har hatt. Sukk. Og dei trykka så hardt på livmora kvar gong, au! Den fyrste gyn sa eg hadde lagt på meg vel masse. Eg er tynn frå før og sa at det ikkje er noko problem, treng reserve ti amminga. Det er nok ikkje så lett svarde ho. Så eg bytta gyn. Neste var privat og fekk meg til å ta mange prøver som ikkje var dekka av det offentlege og som eg synest var heilt unødvendig. No hugsar eg ikkje kva det var, men ein infeksjon som er skadeleg for fosteret (ikkje toxo) . Får ein det påvist kan ein ikkje gjere noko. Dette var grunnen til at eg ikkje ville ta testen. Han svarde: du kan jo ta abort! Vart så sinna. Men eg gjekk til han fordi han jobba ved klinikken der eg ville føde Ville føde i vatn, men for å få lov måtte eg ta ein heil bråte med analyser og ein av dei var positiv så eg måtte ta ein kur og nye prøver. Då det var på tide å dra til sjukehuset sendte eg mannen rundt for å samle inn dei siste resultata (blodprøver her, soppprøver der, ein annan prøve der...). vi kom for seint, fødselen var allereie i full gang så eg måtte opp på ei seng. Heldigvis var det lianer i taket eg kunne halde meg i. Takke meg til jordmoroppfølging. Men det fins sikkert mange flinke gyn i Italia. Det viktigaste er at du informerar deg og tek bevisste valg ang både analyser, mat, fødsel, amming, vaksiner etc. Det som provoserte meg utruleg i Italia var at alle stolte blindt på gynekologen, kjende berre ei som reflekterte over svangerskaps- og fødselsomsorgen. Fødestad vart valgt utifrå rykte til gynekologen og ikkje korleis sjølve fødestaden var. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140820186-gravid-i-italia/#findComment-141085728
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå