Gå til innhold

Er det noen tannleger her eller andre som vet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du peiling på om du skjærer tenner eller biter tenner om natten? I perioder med stress kan man gjøre dette, og da våkner man med en støl følelse i munn/kjeve. Tennene kan også føles løse da, uten at de er det. Du kan også spenne kjevepartiet i løpet av dagen uten at du merker det som en stressreaksjon. Dette kan også gi hodepine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,jeg skjærer nok tenner..For et par år siden fikk jeg fiksa de 2 øverste fremtennene for de var helt nedspist.Vet hva du snakker om med støle kjever,men er ikke sånn jeg kjenner det i kinnene! Det er nå etter problemene med visdomsjekslene jeg har begynt å kjenne dette.

Det er som om jeg har blåst en ballong som er veldig tung og blåse opp..sånn "sliten"akurat i hjørnet av det ene kinnet,det kinnet som er der den vonde visdomstannen er!

Og det med at tennene føles løse etter skjæring av tennene vet jeg også hva du mener med..Men den tannen som jeg nevnte som kjennes løs ut(visdomstannen) er nok mye løsere enn tennene ellers pleier å føles i forbindelse med tannskjæring.Når man skjærer tenner er det bare bittelitt løse de virker,men denne tannen er mye løsere.Ingen tvil om at den er løs.Og skikkelige kraftige smerter når jeg vrikker på den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...