Gå til innhold

er jeg så vanskelig å lese?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er ikke mange som klarer å lese meg... lurer på hvorfor det er sperre.... som regel har ikke dette vært så stort problem før.

noen som har lyst til å ta en titt?

er jeg gravid?

f 070883

takk hvis jeg får svar, som regel har jeg bare fått svar som ikke innebærer selve spørsmålet eller så har ikke noen kunnet lese meg. hm...merkelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg;)

Skrevet

så ikke jeg på deg for ikke så lenge siden? Da du spurte om noen hadde tid til å sette av en kaffepause.? jeg synes ikke du var spesielt vanskelig å kjenne på ihvertfall :) slutt å bekymre deg snuppa!! jeg føler at du kanskje kan være gravid jeg...

Skrevet

jo du gjore det adine:) mn det er mange som kommer med kansje, ja og nei samtidig, eller at de er usikkre:) eller at jeg er vanskelig å lese. i dag har jeg hadd en sånn følelse at jeg ikke er gravid, mn er bynt å bekymre meg på at en hvis det er får tilig? jeg har jo en liten gutt på snart 10 mnd klart han blir jo nermere 2 hvis jeg er det nå,mn er bynt å tenke at kansje det ikke er så lurt, selv om jeg har lyst. tok en test i går men den var negativ. hm.. er bare så veldig usikker på hva jeg vil og ikke kansje derfor jeg maser litt... undskylder meg får det.

mn uansett adine tusen tusen takk får at du så på meg:) tilbake melding kommer uansett 18 eller 25 oktober er litt usikker på hvordan syklusen min er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...