Gå til innhold

Svie etter sex.

Rosaflaggermus

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i 8 uke ! :)

Nå har jeg hatt sex med samboeren min to ganger etter jeg fikk greie på dette.

Men etterpå så svir og stikker d i flere timer og også når jeg tisser . ingenting ser ut til og hjelpe og jeg begynner og miste trua på at jeg skal kunne ha et sexliv gjennom svangerskapet. Noe som er veldig trist for begge parter .

Både jeg og han merker at jeg er veldig hoven i skjeden men jeg har alltid vært "litt for trang" så har ikke tenkt over det.

Noen som har erfaringer med dette ?

Er d normalt ? Er jo førstegangs så jeg blir litt smånærvøs vær gang d skjer noe nytt..

-Nærvøs 19åring.

Fortsetter under...

Gratulerer med graviditeten.. uff det hørtes ikke deilig ut. Jeg kan kjenne meg litt igjen men her begynte det ikke før jeg var godt over 20 uker på vei. Jeg trosser det litt alikevell men ender opp med å angre. blir ekstremt hoven jeg også noe som er heeeelt normalt da blodgjenomstrømningen er mye større også nedentil. Men, ta en liten prat med jordmor/lege/helse personell kanskje de kan hjelpe deg? Her er det under 9 uker til jenta har termin så vi skal klare oss. Begynner å bli stor og tung. finnes heldigvis mange måter en kan tilfredstille hverandre på da.. Lykke til med graviditet, mann og alt! Du har masse og glede deg til!

Tusen takk , vi gleder oss veldig :D

Nei d gjør veldig vondt. Det har bare blitt til at vi har hatt sex den ene gangen, men jeg har fortsatt vondt og nå ser d ut som d stikker en liten "tapp" eller noe ut av skjeden min. Jeg blir jo selvfølgelig veldig redd og vet ikke helt hva jeg skal ta meg til.

Jeg skal få time til jordmor etter helgen håper jeg, men fastlegen min klarer jeg ikke snakke med fordi han er så grisete.

Han ba meg ta av meg singletten min får at han skulle lytte på meg, komenterte hvor store puppene mine var blitt, og spurte om han skulle kjenne på underlivet mitt uten at jeg hadde nevnt noe.

Er helt sjokkert, og livredd for og reise tilbake til han..

Ja, Heldigvis :)

Jeg gleder meg kjempe masse, og tusen takk for svar. :)

plages også me svie etter sex :( er nå i uke 35 å vi hr mindre å mindre sex.. vi bynte tili me glidekrem. noe som hjalp på :) pass på at du ikke er tørr før da blir d bare mye mye værre.. eg bruker også Vitapan. som jeg smører med etter sex.. d svir VELDI først å så kjølner d å blir lindrende :)

Annonse

Sånn er d med oss og.

Ikveld måtte jeg på legevakten fordi d svei sånn og gjorde så vondt i magen. ( uten at vi hadde hatt sex ) .

Når jeg kom opp dit konsanterte de først at jeg hadde gått med urinveisinfeksjon i to uker, også lurte de itilegg på om babyen min lå utenfor livmoren.

Jeg var så livredd når jeg var på vei til gynekologen ( han kom på jobb kunn pga oss. følte meg litt heldig da igrunn )

Når vi kommer til gynekologen og han setter igang med ultralyd så får vi se en liten kirsebær størrelse av en klump INNI livmora mi heldigvis :D Vi så hjerteslag og alt, og barnefar var på gråten.

Gud så stolt jeg er :D

Mindre stolt over forstoppelse og urinveisinnfeksjon, men bedre d enn graviditet utenfor livmor . :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...