Gå til innhold

Noen andre som har IKM lørdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har IKM på lørdag? Jeg har testet ett par ganger denne uka med negativt resultat, men har ikke gitt opp håpet. Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest herr og fru strert
Skrevet

IKM lørdag her også. Testet neg med CB digital i dag og er for øyeblikket litt deppa pga det.. Var håpefull inntil testomanien tok meg..

Skrevet

Men det trenger ikke bety at du ikke er gravid! Vi må holde håpet oppe til det motsatte er bevist :-)

Gjest herr og fru strert
Skrevet

Takk ja får prøve å håpe fortsatt :) Har du noen symptomer ? Jeg synes jeg er en del kvalm, men antakelig er det fordi jeg tenker sånn på det .. En ting som er reelt er at jeg IKKE har pms-vonde pupper, noe jeg alltid pleier ha en uke før mensen ca. Men jeg vet ikke om det kan være et positivt tegn.. ? Trodde egentlig det skulle være motsatt, at man fikk mer ømme pupper..? Nå ja.. Lykke til :)

Skrevet

Jeg har IKM lørdag/søndag. Har også testet negativt. antar at enten så er jeg ikke gravid, eller så er det bare litt for tidlig til å teste positivt

Skrevet

Jeg har hatt vont i ryggen ei uke nå - lignende bekkenløsningssmerter - så hvis jeg ikke er gravid oppfører kroppen min seg rart . Men akkurat nå er jeg sykemeldt på grunn av låsning i nakke, hodepine og sliten kropp så det kan jo være den spiller meg et puss. Men lever i håpet :-)

Skrevet

jeg har ikm lørdag/søndag:) Har ikke testet enda,har ikke tenkt å gjøre det før lørdag evt søndag:)

Har ikke så mange symptomer egentlig, kjenner litt stikkinger i nedre del av magen av å til...men det kan være hodet som tuller med meg:) Slik som de andre pp:P

Skrevet

eg har ikm på tirsdag, onsdag, kortid kan eg teste meg?? har nå had vonde bryst i ei veka og litt mage smerte.. lurte på om det er symtom på at eg er gravid.. hmmm

Skrevet

jeg har ikm til ca lørdag eller søndag engang . tok en test for 2 dager siden og den viste ikke gravid .... men har ikke mistet håpet .. skal prøve igjen til lørdag :)

Skrevet

Jeg har IKM på lørdag. Har vært veldig kvalm i en uke så jeg skjønner ingen ting hvis jeg ikke er gravid. Tenkte jeg skulle ta en test lørdag eller søndag.

Skrevet

Tok en test i dag tidlig og hvis jeg la godviljen til og så i et spesielt lys, kunne jeg se antydning til en strek..... Hehehehe, eller kanskje jeg bare så det jeg ville se. Ikke godt å vite. tar en ny test i morgen tidlig, så får vi se.

Skrevet

Ikm i mårra jeg også :) Pleier å begynne å spotte noen dager før og det har jeg ikke gjort nå :) Men kan være akupunkturen som har gjort det. Er speeent. Testa negativt på billigstrimmel på onsdag og etter at tia hadde gått ut var det dukka opp en skyggestrek. Men skyggestrekene har lurt meg før.

Skrevet

Ikm i dag. Har testa med QR. Ingen strek. Og ingen tante på besøk.Lever fremdeles i håpet til det motsatte er bevist.

Skrevet

Ja dagen er kommet og jeg har ikke fått noen tante på besøk foreløbig. Men testen i morges var blendahvit :(

Skrevet

her kom TR på besøk i morrest,absolutt ikke velkommen:( menmen..klar for en ny PP(",)

Masse lykke til jenter(",)

Skrevet

Ingen tante og negativ test.

Venter i spending.

Gjest herr og fru strert
Skrevet

Ingen TR foreløpig her.. IKM i dag eller i morgen. TR pleier komme om morgenen så får se i morgen da.. Testet negativt i dag da:( :( Noen her som har opplevd å likevel være gravid? Testet med high sensitive fra babyornot, de skal jo liksom være supersensitive da.. Og CB digital sa ikke gravid i går, så håpet er lite her altså :(

Skrevet

Kjenner ikke til test fra babyornot. Men så lenge du ikke har Tr, er det jo håp. Fremdeles ingen TR på besøk her. Skal teste på ny imorgen. Spennende.

Skrevet

Game over!!!

Skrevet

Jeg har IKM mellom i går og helt fram til tirsdagen! TR har enda ikke kommet, kjenner heller ikke noe til henne. Jeg har heller ikke testet enda, tenkte jeg skulle gjøre det på mandagen om TR ikke har kommet til da. Håper hun holder seg langt unna!!:D

Skrevet

Ingen TR her. Testa nå nettopp. En svak strek. Men en strek er en strek.. Og den kom ganske med en gang, selv om den er svak. Jeg tror jeg tør si at jeg er gravid. Men må ta en test til i morgen for å kjenne meg helt sikker. Selv om kroppen har fortalt meg ei uke nå at vi skal bli foreldre for tredje gang :-)

Gjest herr og fru strert
Skrevet

Jippi så fantastisk GRATUERER:) Ingen TR her heller, men ingen test i huset så jeg vet ikke om det betyr nummer 3 for vår del :) Må holde ut til i morgen for å se.. Hvis ikke TR kommer i løpet av dagen kommer jeg til å være nervevrak i apotek-kø i morgen tidlig altså.. Testet du negativt i går?

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Ingen TR kommet her heller. Får se hva som skjer iløpet av dagen.

Skrevet

Ja, jeg testa negativt i går. Selv om det var dagen for ikm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...