Dearest Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Magne er kult å bruka!! Sander er veldig poppis, men når det er 2. fornavn bryr eg meg ikkje så mykje... Einaste som er litt dumt er at namna glir i kvarandre og det høyres ut som Magnus Ander(s)... det er litt dumt!! Magne er mykje kulare enn Magnus, så det er dumt viss folk tar feil... ^^
Synnøve_Solbakken Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Magne er et fint navn, sterkt og flott Sander er litt puslete. Men kombinasjonen var litt uheldig syns jeg...merkelig klang, ble liksom Magnesander. Da kommer vi inn i den verdenen som jeg ikke liker, med Chrisander og Carosander.
mamma til fire små Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 må si jeg liker sander mye bedre enn magne. sander kunne jeg brukt selv,
Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Magne er kjempefint. Sander liker jeg ikke, og jeg syns det ble rart sammen.
Miranda C Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg er enig med de over. Magne er ikke pent, Sander kunne jeg brukt selv Velg ett av de, jeg syns også det ble rart sammen..
Vipsenmamma Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 Magne er fint, Sander liker jeg ikke i hele tatt.
Jente+Jente+lillegutt Skrevet 16. oktober 2009 #9 Skrevet 16. oktober 2009 Navnene er greie etter min smak, men de klinger ikke bra i sammen. Høres bare feil ut i mine ører.
Vannmann35 Skrevet 16. oktober 2009 #10 Skrevet 16. oktober 2009 Liker ingen av navnen, og sammen var de gyselige - klinger ikke i det hele tatt. Sorry ;-)
Blomstersara Skrevet 16. oktober 2009 #11 Skrevet 16. oktober 2009 Magne Sander var en merkelig sammensetning, syns ikke de passer sammen. Hver for seg er de begge fine navn. Sander er for poppis og er nesten misbrukt i en del sammensetningsnavn etter min mening... Jeg ville derfor ikke brukt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå