Gå til innhold

Endelig 12 fullgåtte uker :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 fulle på mandag :) yeah! Jeg har jo begynt å tenke at alt går bra - men skal bli deilig å passere den milepæøen altså! Samboeren min kommer hjem fra en lengre reise den dagen også, så jeg regner med at vi gjør det offisielt på tirsdag. Begynner å bli en del som vet det, men greit at det blir fler som vet det også.

Annonse

Jeg er 12 på fredag... og det er bare jeg og min mann som vet det. Har ikke sakt det til noen andre:-) og tror faktisk at vi venter til jeg har vært på første kontroll den 27.10. Synes det har vært lett og holde det hemmelig denne gangen.. Har ingen plager bortsett fra at jeg er trøtt.. Har heller ikke lagt på meg noen ting, og passer fortsatt i mine vanlige bukser.. Får prøve og nyte det så lenge jeg kan..

Jeg er 12 på lørdag. Er en del på jobben som vet det, samt mor, svigers og søstrene mine. Resten må nok vente til jeg har vært hos legen den 27. Vil høre hjertelyden først. Har jo sett nurket på UL når jeg var 7+4, men tør ikke være sikker likevel... Skal jammen bli godt å komme seg over til 2. tri!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...