FruBoger fødeklar Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Har nå kjøpt meg tre tester... Ene var billig merke fra apoteket som viste positiv igår, idag viste clearblue meg ingenting.. Eller: testen var feil! Kom ingenting i kontrollvinduet.. Kjøpte en til nå, ei heller ingen strek i kontrollvinduet. Og det står tydelig at man skal ikke lese av testen før kontrollvinduet har en strek.. så ; stor sjans for at jeg er gravid da kanskje? Må kjøpe flere imorgen..hehe...må bli overbevist her nå!
En Prins + Prinsesse Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 enten kjøper du en annen type test neste gang eller så kanksje du har gjort det feil? jeg tok clearblue for en uke siden, å da kom det opp en strek i kontrollvinduet..
Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Hvis det ikke kommer noe i ktr.vinduet så har du vel hatt den for kort tid i urin?
katta72 Jente 08-12-06 Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Dumt spørsmål kanskje men så du urinen passere gjennom vinduet? Hvis ikke så kan du jo bare stikke testen i litt mere urin. Kan være at den ikke blev våt nokk.
FruBoger fødeklar Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2009 Hehe, har prøvd flere merker! Men stoler mest på clearblue, for det skal liksom være det beste.. Har duppet den ene i urin, så den sugde opp det den maktet. Den andre tisset jeg masse på, og så at urinen "steg" på begge to. Men ingenting i kontrollvinduet, bare "nei" strek i hovedvinduet. Møkk altså. Skal ta flere imorgen, og gi update da;) Nå fikk jeg egentlig lyst til å være gravid også...
Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg opplevde faktisk at det tok litt tid før CB testen ga noe svar. Det kom ingen strek hverken i kontrollvinduet el noe kryss og jeg tenkte at testen var ødelagt. Men så tok jeg den opp igjen etter en stund bare for å se og da var både kontroll-streken og krysset der. Tvilte veldig da testen hadde ligget en stund, tok en ny dagen etter og akk det samme skjedde. (Dette var tester fra forskjellige pakker) Syns det er merkelig, brukte kun CB forrige gang og har aldri opplevd noe sånt. Men med ikm 2. oktober, så kan jeg vel beg. å tro på at det er en liten spire i magen, selv om testene brukte litt tid.
Mjølkekua Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Hei, Jeg har opplevd det samme med clearblue. Tisset nok på pinnen, men den "virket" ikke. Digitaltestene fra Clearblue har alltid imidlertid alltid fungert, og den gir ingen tolkningssvar - heldigvis :-) Hvis du har hatt en positiv test så er det ganske stor sannsynlighet for at du er gravid, så løp og kjøp en grav. test!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 Både billigtestan og cb e like pålitelig Men om d ikke kom strek i kontrollvindue e d enten feil ja eller du har ikke hadd dn lenge nåkk i urin :/ Men om du tok en test som va pos, e du nåkk gravid Gratulere!
FruBoger fødeklar Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. oktober 2009 Åjada! Jeg har tatt to tester idag, og begge de var tydelige!! De sto i uringlasset helt til de viste svar:P Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå