Gå til innhold

Til de som har Brio Go!!!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg ønsker meg veldig brio go, men samboeren min er skeptisk til de små forhjulene. Er den helt umulig på vinter føre og på ulendt terreng? Jeg synes også sportsvogn delen ser litt liten ut, er det plass til voksi pose i? Jeg synes vognen er kjempe fin, lett og hendig og utrolig tøff å se på:) Håper noen med erfaring fra denne vognen kan gi meg tilbakemelding på hvordan den funker!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140818930-til-de-som-har-brio-go/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sportsdelen er romslig og god - og har en av de lengste ryggene på markedet. De små hjulene er INGEN problem på ulendt terreng, da vogna har svært god fjøring i forhold til de fleste andre vogner med små svingbare fremhjul. Dette er en helt fantastisk vogn som jeg aldri hadde vært i tvil om å kjøpe. :) Lykke til.

Skriver under påa t det ikke er noe problem i ulendt terreng. Har trillet den i marka, både på lysløypesti og på natursti, det er virkelig null problem.

Ang snø så har jeg kunt rillet den litt frem og tilbake foran hytta på fjellet nå i vinterferien. Det går absolutt, men er ikke optimalt. Men det kommer mer an på snøtypen enn mengde snø syns jeg. Jeg har skrevet innlegg omd ette på barnevognguiden.no, gå inn der og se :)

Voksiposen har vi nettopp dratt frem, voksi classic. Det føles litt trangt å stappe den ned i vogna under sportsbøylen, men det er null problem å få jenta oppi, og hun har god plass. Så det er mest det med å lirke "bretten" under sportsbøylen. men egentlig er jo ikke det nødvendig heller, siden bøylen kan legges ned og så dras opp igjen når pose og barn er på plass ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...