Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Hvordan har det gått i dag?? Håper du kan fortelle meg litt om dagen din.. Du er jo på st.olavs du også.. Rimelig spent på mandagen... Håper og satser på at alt gikk supert i dag :oD
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. oktober 2009 hmm.. ingen kaffeplante her i dag?? veldig spent på hvordan det har gått med deg!!!
kaffeplante Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 hallo. så koslig at du vil vite:) jeg har svart på min egen tråd for oss i uke 42......les der....har hatt kjempevondt idag og ligget på sofan....fy dfader så innmarri vondt det var....så da 3 egg var ute og mannen mine nesten hadde gått ned for telling 2 ganger....måtte gå uta v rommet...stoppet de for jeg hadde slike smerter.....
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2009 Huff.. stakkar. Det hørtes jo ikke ut som noen kjekk opplevelse nei ( Håpe du slipper gjennom det flere ganger ja.. At det kommer en liten spire ut av den gangen her!!! Du får bare hvile deg å prøve å kose deg. Og få mannen din til å ta seg maks av deg ) Stor klem!!
kaffeplante Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 takk for det...men er så spandt for 3 egg er jo lite da...får høre når de ringer kl.13 i morgen:)
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2009 Ja, skjønner det.. Får bare tenke på at jeg ser ut til å få 4.. Så blir ikke flere på meg heller.. Men gyn mente at det burde holde.. Så 3 egg e 3 egg.. Trenge bare 1 for å lykkes.. Men skjønner frustrasjonen.. Litt kjedelig å gå gjennom så mye hormoner +++ for bare noen få egg..Slik føler jeg ihvetfall. men, det er ikke så mye å gjøre med.. satse på at vi har super kvalitet begge 2, og at vi snart sitter med en pos test!! Skal inn å følge med på hvordan det går med deg i morra :oD Lykke til!!!
kaffeplante Skrevet 15. oktober 2009 #7 Skrevet 15. oktober 2009 hadde 4 med perfekt str men fikk ikke tak i det siste....for hun stoppa pga mine smerter.....ja vet...håper på ett egg iallefall og at vi er gravide snart......
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. oktober 2009 jeg har bare 2 med bra størrelse.. Og 2 litt mindre.. Men etter 2 dager til med sprøyter er håpet at de blir grei størrelse på de også.. Så ikke så mye å velge i.. Men må bare håpe å tenke at det e nok!!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 16. oktober 2009 #9 Skrevet 16. oktober 2009 JEg fikk ut 5 egg begge mine forrige runde. Siste forsøket så var det bare 2 som var brukende når vi kom til innsett. Fikk begge to tilbake og resultatet er jenta vår :-) PS. Dere kan se henne på profilen min hvis dere vil.... Men i alle fall så er det kun 1 egg som må til! Satser på at gullegget deres er der nå!
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. oktober 2009 Hehe.. måtte selvfølgelig inn å snik kikke :op Nydelig lita jente dere har!! satser på at vi også får så bra resultat av ett av våre få :op Har du bytta medisin siden du fikk så mange flere den gangen her?? Er litt spent på om jeg kommer til å ha så få alle gangene hvis vi må ha flere forsøk, eller om det er håp for noen flere.. Hadde jo vært kjekt å fått noen på frys igrunn.. Men, men.. kanksje vi har maks flaks og alle 4 kan brukes.. hehe.. da blir det jo noen på frys.. selv om jeg ikke har den store forhåpningen for det. Men, tenke positivt, tenke positivt :op
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå