Appetite4Disaster Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Er d noen der ute av den samme ulla?? M30 her.. Nydiagnosert medisinert og nykter
Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 27. Nykter ja. Men har litt av en ungdomstid bak meg...Diagnostisert som voksen ungdom (21). Bruker ikke medisiner nå, men kommer til å ta opp den tråden når ammingen er ferdig.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Min rusfortid er vel alkohol:) Vel mye festing til tider i tenårene. foreldre som var fortvilet over dette. Fest oftest 4 dager i uken, og da skikkelig festing. Kjente ikke like mye til stresset invendig da, tror jeg. Så der var noen år med en del blackouts........ Bedret seg som voksen og mor. Ble mor første gang i starten av 20-årene. Jeg har aldri hatt kontakt med noe annet rusmiljø, så det var vel det som reddet meg den gangen. Ingen røykte hasj engang. Kommer som du forstår ikke fra storby, og er ikke helt ung lenger i følge antall bursdager;) Har vært 29 i snart 10 år;) Jeg har nettopp fått ADHD-diagnose og har startet på Ritalin. Jeg er i opptrappingsfasen enda, så fersk er den:) Til nå har dette med alkohol vært litt opp og ned, men er ikke alkoholiker, og har fint gått i flere år uten bare fordi det ikke har vært situasjoner eller noe hvor jeg har hatt lyst. Så kan det være korte perioder hvor jeg syns øl er godt, og drikker det som en kosedrikk av og til en helgekveld. Så nå har jeg ganske normalt forhold til det, heldigvis:) Jeg tror mange med uoppdaget ADHD har hatt vanskelige perioder, hvor slikt har vært litt ute av kontroll.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 jupp. men aldri tungt narkoman da, men eksprementerte med mye forskjellig. men mye alkohol og hasj i mange år.. sluttet da jeg ble gravid. å har holdt meg i alle de år etter:) fikk diagnosen for 6 mnd siden, er 34 år. så har mange frustrerte å rotete år bak meg. så mye å nøste opp i nå ja. går på ritalin 20x20x20, kan ta 10 mg ekstra på kveldstid om jeg trenger å holde meg fokusert å rolig på f.eks foreldremøter o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå