Gå til innhold

Blir såret av nærmeste familie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg ble sammen med han som er mannen min nå, var alle imot han. Men jeg valge å være sammen med han uansett. Vi ble gravid, og vi giftet oss...

Mamma og pappa har vist glede og aksept for han etter bryllupet, og det er vi glad for... Men de bor ca 50 mil fra oss..

Brødrene mine som bare bor noen minutter fra oss, har vist så og si 0 interesse for meg, oss eller lillemann som kommer når som helst.

Han eldste er verst.

Vi har prøvd flere ganger å komme på besøk til dem. Men det passer aldri.

Den yngste datteren deres kaller ikke mannen min for onkel. Men hun eldste gjør det.da. Hun kommer til til dem denne helga. (Hun bor hos moren sin)

Så jeg spurte om jeg kunne komme en tur i ettermiddag.

Siden jeg er hjemme hele tiden, blir dagene utrolig lange..

Men fikk bare sms tilbake om at det ikke passer.

Hadde lyst å si at jeg ikke hadde forventet noe annet.

Jeg har ikke lyst å gi dem beskjed når nevøen deres kommer. De er jo tydligvis ikke interesert..

Sukk.. Måtte bare få ut litt steam!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tungt når mennesker man er glad i ikke bryr seg. Men prøv å ta en skikkelig snakk med dem? og vis ikke det funker: Bruk bare energien din på de som gir deg positiv energi tilbake!

Lykke til!

Skrevet

Ingen dum ide! :)

Mannen min sin familie er supre...De ringer og holder seg stadig oppdatert om hvordan det går med lillegutt mannen min og meg. Og det står klar til å stille opp når det skulle være!

Mannen min er fantastisk. Har har så mye å tenke på om dagen, og tar det meste av ansvaret når det kommer til forberedelser til barnet kommer og tiden frem til fødsel.

Samtidig som han hjelper andre, og på toppen av alt så sover han dårlig.

Håper han ikke stuper.

Han er en flott ektemann og en fantastisk pappa!!

• 1 måned senere...
Skrevet

Ikke bruk tid og krefter på de, de bare sårer deg uansett. Hvis de er intressert i deg og babyen din, så tar de kontakt med deg. Men ikke la deg gå utover barna. Vær fortsatt tante og inviter ungene hjem til deg. Men å bruke energi på noen som ikke bryr seg er bare slitsomt og vondt.

Jeg hadde ikke kontakt med min bror på nesten 4 år av samme grunn som deg, han var rett og slett ikke intressert. Men da han etter 4 år lurte på om han kunne komme på kaffe, ble han selvsagt invitert og det uten bitterhet. Hvis de rbyr seg, så komemr de tilbake. Men man må kanskej forberede seg på at det kan bli noen år uten kontakt, og at det kan hende ting aldri blir som før. Men man må på en måte avgjøre hva som er viktig. Og hvor mye man skal la seg bli såret.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei,

Jeg opplevde dette med min ex faktisk. Ingen av min nærmeste familie aksepterte han. Men jeg tok det opp med de. Sa at enten fikk de akseptere OSS, eller så kunne de glemme meg. De aksepterte han, og ting gikk veldig bra helt til vi gjorde det slutt. Familien viste omsorg da dette skjedde og lot meg få den tiden jeg trengte.

Har du forsøkt å snakke ordentlig med de og sagt hvordan du føler det? Hvis dette ikke fungerer så stemmer jeg i de andre her.. Ikke bruk energi på de som bare gir deg negativ energi tilbake..

Lykke til med bebisen da :)

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...