Gå til innhold

Noen som har opplevd lignende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Besøk fra "bli gravid" :)

Hva skal man si til dette? :

IKM enten lørdag eller søndag. Tok en CB nettopp, altså ikke med morgenurin.

Med en gang kom det opp en sypertynn (BLÅ!!) vertikal strek, den ble aldri noe tykkere... Har opplevd slike streker 2 ganger tidligere, men da leenge etter testtiden var gått ut!

Er det sjangs?? Eller er jeg "like langt" (regner vel med sistnevnte)...

Noen som har noen erfaring med blå, supertynne CB-streker som dukker opp umiddelbart?

Skal ta ny CB i morgen tidlig, men dette er veldig nervepirrende...uff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eghadde det samme men turte ikkie og håpe... men til slutt fikk jeg en sikker resultat... 8 dager etter EL ;) så tror nok jeg kan gratulerer deg :D

Skrevet

det fikk jeg samme dagen som jeg testet pos med digital :D jeg ville tatt en digital jeg :)

Skrevet

Altså den er sånn kjempetynn (nesten sytråd-aktig tynn?), men helt klart blå i farge.. :)

Har ikke digital, den fyrte jeg av for 2 dager siden..hehe...altfor tidlig I know!! ;)

Har en vanlig CB igjen, tenke jeg skulle bruke den i morgen tidlig (dersom ikke den berømte tanta har gitt meg svar før den tid)...

Har vært veldig innstilt på at denne PPèn ikke kom til å bli den siste..så tviler!

Tusen takk for svar, godt å "se deg igjen" Grysom!!!! :)

Hvordan går det? :)

Skrevet

ja min ble først skygge blå.. og derreter tynn blå strek og så forsvant den faktisk og noen timer etter testet jeg pos med digital :)

jeg skal heie på deg:) hadde vært trivelig om du kom inn på 1 tri <3

jo d går bra tror jeg:)... er 5+2 i dag.. skal på ul 26 okt da vet jeg litt mer tror jeg :)

Skrevet

Tusen takk, gjør seg at noen heier på.. :)

Spennende, kan tenke meg at du gru/gleder deg til UL...men det kommer til å gå helt fint! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...