Gå til innhold

TIPS til alle med baby i seteleie!!!!

Anbefalte innlegg

Mini hadde lagt seg med rumpa ned, akkurat som storebror gjorde i uke 32. På kontroll hos jordmor, fikk jeg i forrige uke beskjed om å krabbe mye rundt på alle fire, stå på alle fire i sengen og ligge i god fosterstilling.. Dette skulle vist oppmuntre baby`n til å legge seg rett vei.. den siste uka har jeg krabbet rundt, og i dag på UL lå lillemor med hodet ned!!! Helt utrolig spør du meg, og i hvertfall værdt å prøve!

Ingen sa dette til meg med første mann, og jeg måtte ta ks, da han var stor og lå i seteleie.. Iallefall et tips man lett kan ta med deg på veien..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140818662-tips-til-alle-med-baby-i-seteleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm... ja dette må jeg prøve...

Har ei stund igjen da, er bare i uke 18. Me jeg måtte snu begge de to forrige. Den siste måtte jeg snu 2 ganger...

Men jeg har enlitt rar form på livmora mi...Litt sånn y-form sa legen.

Men om noen mnd så finne du meg krabbende på gulvet!!

• 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Da krabber jeg snart rundt her også :-)

Skal på kontroll neste uke og er litt spent. Baby har turna noe voldsomt der inne siste tida og har gått fra seteleie til hodeleie til seteleie. Og nå aner jeg ikke helt. Tror nesten baby ligger på tvers, ikke at jeg skjønner hvordan han/hun får plass til det..

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...