♥ Smurfen ♥ Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Fikk en tynn blå strek på testen idag også Litt sterkere enn de jeg har tatt de siste gangene.. men har fått en for sikkert nesten en uke siden som var litt sterkere blå men like tynn som denne.. Tror dere at jeg kan slå meg til ro og godta at jeg er gravid selv om streken ikke er like tjukk som minus streken?
♥Axinija♥ Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Er det CB du bruker? Samme fikk jeg idag (brukte ikke morgenurin vel og merke).. Hva i pokker liksom?? Trodde en test skulle gi svar, og ikke masse nye spørsmål og undringer?? Hvor tynn er din? Min er supertynn..
♥ Smurfen ♥ Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2009 Min og er ganske tynn men er tydelig blå da.. så kan jeg liksom se resten av streken men den vil jeg ikke kalle blå. bare den tynne biten som er helt blå liksom. Jeg og tok cb, vet folk sier jeg kan prøve cb digital men den slår visst ut senere så regner med at hvis jeg er gravid så må jeg ha mer hcg i urinen først.. Jeg skal ta en til imorgen, vil være helt sikker før jeg virkelig tør å tro på det
♥Axinija♥ Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Ja..min er og helt tydelig blå.. Og den kom med en gang testpinnen ble tilstrekkelig våt! Så det er liksom ikke skyggestrek heller..hmm... Jeg tør ikke prøve CB digital...føler og at den krever høyere nivå av hcg for å slå ut (mulig jeg tar feil?)... Spennende døgn for oss begge, masse lykke til..håper du kommer med en gledelig og bekreftende nyhet her i morgen! Håper bare tanta holder seg laangt vekke..hun kan komme i natt hos meg og det ønsker jeg ikke!
♥ Smurfen ♥ Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2009 Da kom din fortere enn min =) Jeg er helt enig med cb digital, tør heller ikke ta den. Får håpe vi får oss søvn i natt da, jeg er så spent :-) Lykke til imorgen til deg også, skal skrive her om hvordan det gikk jeg...
♥Axinija♥ Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Tvi, tvi..Snakkes i morgen tidlig! God natt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå