lillebebis Skrevet 15. oktober 2009 #1 Del Skrevet 15. oktober 2009 Dette er mitt første svangerskap, og tankene flyr som bare det... Nå svirrer tankene mine rundt MA, og jeg blir litt usikker. Jeg har ikke vært på noen UL, eller hørt hjertelyden, har bare fått bekreftet graviditeten gjennom graviditetstester hjemme, og en til legen. Har mange symptomer på at jeg er gravid; puppene har blitt større(og ømme), magen har begynt å komme, kvalmen er det verste av alt som medfører oppkast flere ganger i døgnet og i tillegg er jeg slapp og svimmel gjennom hele døgnet. Har ikke hatt mage smerter eller blødninger, men er allikevel litt bekymret. Var til legen pga at jeg var så dårlig, og fikk derfor sykmelding i to uker. Vi snakket litt om SA og MA, og hun mente jeg ikke hadde opplevd en MA siden symptomene mine var så sterke. Men så hører jeg om mange her inne som har opplevd MA i uke 6, men ikke oppdaget det før i uke 11-12. Siden jeg ikke har fått bekreftet et levende foster, begynner jeg å lure på om jeg bør vente litt med å være alt for happy og heller vente til jeg skal til jordmor om 4-5 uker(altså når jeg er 16 uker på vei) med å fortelle det til flere? Dere som har opplevd MA, eller dere som vet litt om dette, hva synes dere? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140818621-mulig-ma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå