Prinsesse29 Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Hei! I januar oppdaget legen på volvat celleforandringer hos meg, etter endel blødninger.. Fikk time til ny sjekk "for sikkerhets skyld" i juni. Det viste at celleforandringene hadde utviklet seg, og at jeg måtte inn til biopsi. Etter denne biopsien ble det besteme at jeg måtte operere, siden jeg hadde grove celleforandringer av værst mulig grad.... I mellomtiden av biopsi og operasjon blir vi gravide.... FIkk da beskjed om at det ikke skulle gjennomføres operasjon før etter fødsel. Vi skulle bli fulgt opp av gynekolog hver 8. uke under hele svangerskapet. Var på ul og celleprøve i går, og fikk da kontra beskjed igjen om at jeg måtte operer- de tok ikke sjansen på at jeg ikke utviklet kreft unger sv. skapet. Får time i uke 14 for å laser operere, det vil si en type "brannslukking", siden jeg må operere etter fødsel uansett. Gynekologen fortalte at det var sterke fine hjerterytmer og at det ikke var noe som tydet på sa. Er det noen her inne som har opplevd noe ligninde, og som det har gått bar med???
Nikki 75 Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Kjenner dessverre ingen som har gjennomgått dette mens de var gravide... Men hvis legene mener det går bra, så gjør det helt sikkert det. Og det er jo utrolig viktig å få fikset det snarest mulig! Lykke til!
Prinsesse29 Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2009 takk for svar!! Jada, vi ber og håper på det beste!!=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå