Gå til innhold

Roper på Irbeka...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei!

Så koselig det var å bli ropt på :)))

Her går det egentlig bære bra... Har masse hodepine og kvalme, men lite hisssighet og depresjon denna gang, så må vel egentlig sei at de bivirkningan æ har nu e lettar å lev med enn de forigje. For de gikk utover mine kjære..

Ellers ser æ fram til å starte på sprøyten, det betyr liksom at vi nærma oss slutten på hormonhelvette :)

E så spent, og gleda mæ til å bli ruger igjen.. det e jo vældig spennanes, selv om resultatet sug, som regel (for min del)..

Men håpe håpe :)

Klæm.

Hodepine og kvalme høres kjent ut ja. Siden jeg har ei lita ei på snart 2, så må jeg tøyle meg litt med hissigheten, men det går bra..

Vi får krysse alt vi har å krysse for at det går bra denne gangen... Kjenner at rugetiden blir spennende ja.

Jeg fikk mensen denne gangen, og det har jeg aldri hatt under behandling før, Ringte da til Tromsø og spurte om det var normalt. Det var det visst. Et godt tegn sa jordmoren. Bare 14 dager igjen til første tur til Tromsø. Jeg har litt god tid da. Kommer tidlig på morgenen, og drar ikke hjem før i 4 tiden. Kanskje vi skulle spist noe sammen????

Ja, rugetiden er spennanes. Jeg prøver å holde håpe i sjakk for det har vært så tungt å få den triste beskjeden om at det ikkje har gått bra.

Men man har jo et lite håp allikavæl..

Jeg tenker at denne gangen skal jeg vente på mensen og ikkje snikteste :) Men det kan jo hende jeg sprekker :)

Akkurat nå er jeg mest bekymret for Menopur-sprøyten. Er så redd for å ikke respondere rett på di... Huff huff, mange taker man gjør seg.

Kati var det du hadde time på ultralyden???

Jeg skal inn rundt kl 12. Tror det var kvart over...

Vi har en avtale:)

Gleder meg!

Jeg har vært flink hver gang og ikke testet før dagen er der.. Det er grusomt å gå å vente, men jeg vet for meg selv at hvis mensen kommer, så gikk det ikke. Har egentlig bare hatt ett mislykket forsøk siden UNN avbrøt det første forsøket.

Jeg skal gå på Puregon denne gangen også siden det funket sist. Men starter med dobbel dose denne gangen, så det blir spennende å se hvor lang tid det går før jeg responderer. Hadde 21 dager med sprøyter sist, og så ut som et verdenskart på magen ;)

Har time til ultralyd 12.25, så vi sees nok i gangen. Vi avtaler senere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...