♥Axinija♥ Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Hva skal man si til dette? : IKM enten lørdag eller søndag. Tok en CB nettopp, altså ikke med morgenurin. Med en gang kom det opp en sypertynn (BLÅ!!) vertikal strek, den ble aldri noe tykkere... Har opplevd slike streker 2 ganger tidligere, men da leenge etter testtiden var gått ut! Er det sjangs?? Eller er jeg "like langt" (regner vel med sistnevnte)... Noen som har noen erfaring med blå, supertynne CB-streker som dukker opp umiddelbart? Skal ta ny CB i morgen tidlig, men dette er veldig nervepirrende...uff..
Lille diamant Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Etter 3 svak positive CB pluss sist uke, og ingen graviditet. Så stoler jeg IKKE mer på de testene der....fikk tydelige blå streker innen 10 min, men de var ikke tynne slik som du beskriver. Begynner å lure på om både jeg og samboeren ser syner, da jeg fikk mensen idag og hcg-blodprøven var negativ idag... Så neste gang blir det kun billigtester og QR på meg! MEN er alltid en sjanse for at man er gravid når man får slike streker, så hadde ikke gitt opp håper før TR kom jeg blir spennende å se om du er gravid! Lykke til
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Den hopper jeg på.. Samme her. fikk 2 stk CB+ denne måneden. de var svake positive.Jeg fikk den dumme tanta på besøk, så det var ingen huleboer her.. jeg bruker ikke de testene igjen for å si det sånn..jeg betaler ikke for falske forhåpninger..
SuSiii Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 hvorfor ikke bruke di digitale...så slipper dere å måtte tyde di strekene::!!??
♥Axinija♥ Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2009 Fordi jeg brukte opp digitalen for 2 dager siden...!! Nå var det nå slik at jeg kjøpte meg en 2pk med CB på apoteket idag, hadde ikke akkurat forutsett at resultatet skulle bli så vanskelig å tyde!! Jeg tester på nytt i morgen tidlig....er det like vanskelig å tyde da, blir det CB digital på søndag...hvis ikke TR er kommet til da!
SuSiii Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 ) lykke til!! håper du får positivt svar!!
Bringebærmamma 160611 Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg fikk svak positiv med CB en dag før forventet mens. Ble så spent om testen var faktisk positiv at jeg tok en digital test etterpå, da testa jeg ikke på morgenurin. Den viste "ikke gravid". Ingen tante kom, så jeg tok en ny CB 3 dager etterpå, da ble det en sterkere positiv. På den siste positive CB testen ble det etterhvert en sånn tynn blå strek som du viser til, men det var først etter en halv time eller så.
sprudle79 Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 Enig- CB suger! Har fått den der tynne, klare blå streken flere ganger uten å være gravid.... De har kommet etter veldig kort tid, så jeg har jo fått håpet opp men blitt skuffet hver gang. Skal ikke bruke den testen mer i alle fall. Håper du er gravid og at det bare er litt tidlig og teste, men sikkert lurt å ikke håpe for sterkt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå