Gå til innhold

Jeg trenger energi..til å få gjort ting i huset som vil gi meg mer energi..

Anbefalte innlegg

Rot i huset betyr rot i hodet, og her er det kaos..! Det ser ikke nødvendigvis slik ut, har fått orden på mye..men det gjenstår ennå veldig mye..System..Orden i papirer, i bilder, kvitteringer og annet..Vet ikke hva vi har engang når det er så lite system..merker når jeg får til litt at det gir motivasjon til å få gjort mer, og at energinivået øker. Men alt tar sånn tid, og basic ryddinga opptar det meste. Kjøkkenet må jo ryddes konstant..klær hoper seg opp..blæh..

Også er jeg jo så trøtt..og dette går nok ut over vår 2.åring..lunta blir så kort..sukk..og da er vi bra bortskjemt i grunn, han er utrolig flink. Så da kommer den dårlige samvittigheten..som jo ikke akkurat hjelper på energien igjen.. ;P

Hehe, beklager hjertesukket her nå, ønsker heller ikke klage, da jeg jo har det meste en kan ønske seg! Skulle bare trengt litt mer energi.

Noen som kjenner noe av dette igjen? Kanskje har noen tips? Det finnes vel neppe noe energigivende man kan ta mens man er gravid..?

Fortsetter under...

Mitt beste tips: Overlat rydding og husarbeid til mannen din :-) konsentrer deg om 2 åringen og den lille i magen. Det er jo pga den at du er trøtt og sliten :o)

Slapp av og ta vare på deg selv denne første tiden. Får du nok hvile blir du heller ikke like sliten resten av tiden.

Helt enig. Ta det med ro ang rydding. Mannen din må nok gjøre det meste av det akkurat nå. Er visst helt normalt å være så sliten i begynnelsen, og man skal ta hensyn til det og ta det mer med ro.

Dere har vel rett..stresser nok litt for mye i hodet mitt..føler bare ikke jeg klarer å slappe av med tanke på alt jeg ønsker system i..hadde jeg bare kunnet leid inn noen ;)

Jeg gjør jo faktisk veldig mye, og bør være glad for det jeg får til :) Takk for innsikten jenter :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...