Gå til innhold

Jeg drømmer og drømmer...å må bare spørre...

Anbefalte innlegg

Prøver på 3djemann og fabler dermed om hva h*n eventuelt skal hete :) Har Elias og Emma fra før, så navnet må liksom klinge litt fint med de. Liker korte og enkle navn :)

Blir veldig glad for forslag og synspunkter :)

Fortsetter under...

Emma og Elias er nydelige navn! :-)

Mira

Kira

Emilie

Amelia

Felicia

Filippa

Sophia

Sarah

Olivia

Celina

Leah

Josephine

Moa

Isabel

Julie/a

Tia

Tilla

Evelina

Vida

Noah

Lucas

Sander

Felix

Gabriel

Emil

Leo(n)

Mathias

Michael

Philip

Jonas

Andreas

Adrian

William

Nathaniel

Levi

Liam

Nicholas

Isac

Har Emma og Elias ett eller to fornavn? :-)

Oi!

Vi har også Elias og Emma:)) Har tredjemann også, men hun er foreløbig navneløs. Har vært veldig vanskelig å finne et navn denne gangen! Hadde det vært helt opp til meg, ville hun hett Elena. Eller før ville jeg hatt Isabelle. Men det har jeg slått helt fra meg siden mannen ikke ville ha det. Så for meg 4 barn for noen mnd siden: Elias, Emma, Isabell og Isak;) Akk!!

Annonse

Hei vennen:)

Hva med Eva? Synes det er aldeles nydelig! Til gutt kunne Emil, Erik eller Even kanskje vært noe. Liker best Even av de tre.

Du må jo selvfølgelig ikke ha et navn til på E da.

Heia.

Emma og Elias har bare et fornavn hver :)

Å det er mange forslag her jeg liker...både Filip og Lukas er klare alternativer til gutt. Å Filippa, Sofia og Olivia er klare favoritter til jente...sååå vi får se da :)

Først må vi bli gravide ;)

Så vittig at dere å har Elias og Emma :)) Jeg er veldig fornøyd med de navna, selv om Emma egentlig skulle hett Lotta, har jeg skjønt i ettertid ( fordi hun er en ekte Lotta) :)

Føler du at du må ha navn på E til lillejenta å? Jeg ville først det...men nå er jeg åpen for andre fornavn. Ikke så mange fine på E...jaffal ikke til gutt.

Håper dere blir enige da ;)

Det er noen fine igjen da:)

føler litt for å ha E.navn ja, men må jo ikke. Vi går for Elena. Liker Emilie, men blir kanskje litt likt Emma. Lotta er jo kjempefint. Liker Lotte enda bedre, men Lotta kliger godt til Emma:)

Guttenavn på E- Emil, Emilian, Erik. Mannens favoritt er Emilio (han har latinske aner) Tror det hadde blitt Emilio her hvis vi hadde fått en gutt. kunne eventuelt kalt han Emil til vanlig. Eva og Ella er også fine jentenavn. Eline er søtt. Ellers liker jeg som sagt Isabelle. og Malin passer veldig god, men oppbrukt i nærmeste omgangskrets.

Andre jentenavn som passer:

Sara, sofia/sofie, Julie, Malin, Mathea, Maja,

Guttenavn har jeg ikke tenkt så mye på siden vi har visst lenge at det ble ei jente. Men tenkte litt på Nicolas, Benjamin, Sebastian,

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...