lucky_mom Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Lillegutt blir 3 i november. Sist fredag dro vi i lekebutikken, der han fikk kjøpe en Sabeltann-båt for smokkene sine. Betalte med dem i kassa og greier. Han gråt etter dem én gang den første natta, ellers har han ikke nevnt dem én gang :-) Det er SÅ deilig å bli kvitt de smokkene. Nesten så man kan lure på hvorfor man ikke gjorde det før...
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 så bra da;) jeg ble så innspirert av innlegget ditt tidligere i dag at jeg tenkte vi å skulle bli kvitt smokken nå, hun trenger den jo egentlig ikke er jo over 2år. så i dag sendte vi smokken til "hello Kitty" ble litt grin i kveld.. men vi har en liten hund som hun noen ganger får ha i sengen på kvelden vist hun er syk eller slikt, så hun fikk trøste seg på huden i dag, så håper vi resten av natten går bra også. har prøvd å forklare henne det med smokken men hun forsto det ikke så veldig virket det som.. men nå er det hvertfall gjort, kan ikke gji de tilbake når de først er sendt, hehe.. så takk for innspirasjonen:)
hildis :) Skrevet 17. oktober 2009 #3 Skrevet 17. oktober 2009 så herlig vi skal også slutte nå var lurt å betale med smokk i lekebutikken da det må vi også gjøre
SurferMamma Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Så bra! Vi skal også slutte med smokkene, vet noen om et sted ala Kongeparken hvor man kan gi smokken til Kaptein Sabeltann, henge den i et smokke-tre eller lignende i Oslo?
MathildeC Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Jenta vår på litt over to år vet ikke om Sabeltann og julenissen og slikt, så vi prøvde oss med "smokke feen" (hun er halvt engelsk så vi snakket om the dummy fairy), men hun virket overholdet ikke overbevist. "Trenge mokk, eg", sier hun bare.. hm...
Nobba Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 På Amadeus dyrepark ved Gardermoen er det visst et troll eller noe som tar i mot smukker:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå