Gå til innhold

5+2 og....

grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 2 gangs nå men jeg kan kjenne livmoren over skambeinet...

er det flere som kan det så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og gratulerer så mye!!

Sikker på det ikke er urinblæren din du kjenner da du klemmer? Den er lett å kjenne rett over skambeinet.:o)

Skrevet

ja det er jeg helt sikkerpå at det ikke er for det jeg kjenner nå kjenner jeg uansett om blæ'ren er tom eller full og det var ikke dær for en uke siden...

Skrevet

jeg lurer oggså på om jeg kan kjenne den.... bare en liten hevelse liksom. jeg er enten 5 eller 7 uker på vei...

• 2 uker senere...
Skrevet

Nei det er nok noe annet du kjenner. Livmoren har ikke begynt å vokse enda!

Selv om du er andre tredje eller fjerdegangs gravid så er det enda mange uker til enda før du kan kjenne livmoren.

Skrevet

det der er helt individuelt.. så det kan godt være livmoren du kjenner.. finns ikke nå fasit svar på når den har vokst seg så stor at man kan kjenne den!!!

Skrevet

nå er jeg 6+5 og kjenner livmoren enda høyere opp så det er ingentvil om at det er livmoren jeg kjenner :)

skal på 1 ul imårra kl 0800 :D

Skrevet

så koselig.. må få høre åssen det gikk når du har vært på ul i morgen;)

gleder meg til jeg klarer å kjenne livmoren skikkelig.. er 7+3 i dag:)

Skrevet

Ja, det kan være livmoren. I mitt første svangerskap kunne legen kjenne den over skambenet i uke 8. (hadde høøøøye sfmål gjennom hele svangerskapet.)

Med nr2 kjente jeg den ikke før uke 10.

Jeg er nå i uke 6+2 og kjenner den like over skambenet. Akkurat 2 dager siden det skjedde. Regner med at det er fordi det bare er 6 mnd siden jeg fødte og at ting ikke har normalisert seg helt.

Skrevet

Har i tillegg hatt masse livmorbånd-som-strekker-på-seg-smerter de siste dagene.

Skrevet

Jeg fikk mage og kunne kjenne livmoren nesten opp til navlen i uke 4.

Nå er jeg 6+2,5 og kjenner babyen sparke. av og til så er det sånn at jeg nesten kan ta tak i beinet nar babyen sparker hardt.

Skrevet

Ruttetutt

dette var vell unødvendig?

Skrevet

hva er vitsen med å skrive slike ting.. har dere så lite å gjør??

Skrevet

Jeg er også 2.gangs. Kjenner ikke livmora og har heller ingen mage. Men dersom alt er som det skal inni der, skal til UL 3.november, så tenker jeg at jeg skal være glad til:) Hadde ikke stor mage sist, og håper ikke den blir noe større denne gangen heller...bedagelig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...