Celeste85 Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Hadde første timen hos legen i dag. Alt virka fint, men hadde litt lavt blodtrykk 90 over 75. Tør ikke helt glede meg før om 3 uker, men kjenner det kiler litt i magen:)
tingeling81 Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Er 9+0 i morgon :-) Var på ultralyd i går, og alt såg fint ut :-)
KaWi Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Jepp, jeg er akkurat 9 uker på vei i dag =) Hadde en tidlig ul på mandag og alt virket kjempefint. Det var en lettelse å se knøttet da følelsen med graviditeten er så veldig anderledes denne gangen enn sist. Sier som deg, gleder meg til om tre uker for da skal vi være ferdige med doutesten og alt. Og baaaare kose oss!
Septemberdreng Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Ja, er 9+0 i dag. Har ikke vært hos lege enda, men har fått fødeplass på Kvinneklinikken på Ullevål. Må vel ringe lege en av dagene nå.
Etterlengtet... Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Ja ja ja, jeg også!!! 9+0 i dag. Skal til første kontroll på tirsdag. Er veldig spent. Dette er mitt 3. barn, og jeg har vel egentlig hatt det upåklagelig hittil. Bare veeeeldig trøtt. Gøy å vite om flere som er akkurat der "vi" er :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå