2 små og en undulat Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Sønnen min på snart 2 år har plutselig begynt å "tulle" om natta. Han har sovet rundt siden han var ca 7 måneder og det har etter det sjeldent vært noe problem å hverken legge han eller at han sover godt hele natta. De siste ukene har han våknet om natta og hylt som om han er kjemperedd. Han gir seg ikke før vi går inn til han og da roer han seg med en gang. Men når vi går ut igjen begynner han på igjen. I forigårs hadde jeg opp rullegardinen om kvelden slik at utelampa ga litt lys inn på rommet hans og da sov han hele natta uten å gi fra seg en eneste lyd. Det samme i natt... Kan han rett og slett være mørkredd? Trodde ikke så små barn var mørkredde.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg trodde heller ikke det, men det er vel rundt den tiden de kan begynne å fantasere og bli redde for ting. Høres hvertfall ut som det hjalp med litt lys. Vi har en sånn nattlampe man setter i stikk kontakten, den lager et svakt og behagelig natt lys. Kanskje det hadde vært noe for gutten din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå