lille sprelle Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Hei! Snuppa var prematur og brukte 44 i klær. Jeg tenkte det kunne være morsomt å gi henne en dukke til jul som gjorde at hun kunne bruke de klærne på den. Vet noen om en dukke hvor de klærne kan brukes?
flypapir Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Baby Anabelle ville jeg kjøpt da. Den er litt større enn babyborn (mener å huske at babyborn er 43cm). Den er også litt kraftigere, med myk kropp. Vil tro klærne sitter litt bedre..
lille sprelle Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2009 tror du det? så på en i butikken og de står det 38 på... men jeg kan jo ta med et plagg og prøve kanskje? Hvis ingen har noe annet forslag da!
flypapir Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Baby Anabelle er 46cm lang hvertfall http://www.zapfcreation.com/en/brands-products/baby-annabell%3Csup%3E%C2%AE%3C/sup%3E/baby-annabell-puppenansicht/?id=293 Et annet lurt tips er å bruke prematur bleier også. Da slipper man å kjøpe de dyre på lekebutikken.
Fire småtroll Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Tror Babyborn er 43 cm, jeg har ihvertfall kjøpt masse tøy i str 44 til min lille niese som bruker det på dukken. Dukketøy er jo kjempedyrt, men du kan fint finne pysjer, bodyer, joggebukser osv i str 44 på f.eks Lindex. Har kjøpt på salg jeg, 70% avlag og kjempefine gaver til små jenter som leker med dukker
lille sprelle Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2009 Takk! Jeg synes prematurbleier var dyrt og jeg, men ser nå at de har fått dem i matbutikken (kostet 60 kr for 24 bleier - med oppi 12 skift i døgnet i drøyt 3 mnd, er jeg glad jeg ikke er fattig student). Tar også gjerne imot flere tips med takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå