Drømme Stress ned-mamma Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Jaaa eg vet! "Pepp" er et virkelig utdatert ord, men veeldig beskrivende! Full i optimisme. Bombesikker på at denne måneden vil alt være akkurat som det skal! Er bare så glad for at eg endelig får være prøver igjen Whee!! Hvis ikkje eg får positiv test, så er det nesten som om eg gleder meg til å bli skuffa av tanta. Haha! Ville bare spre litt...pepp!! til dere andre *smitte*smitte*smitte*smitte*smitte*smitte*
Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 takk for peppen den hadde je mista litt nå... har gått 1 år denne pp... pepp! Pepp! pepp!
Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 hehehehehe.. pepp, pepp Prøvd i nesten 2 år nå, neste uke er d e.l. - 1.pp etter MA... D må vel gå bra ja !!!!! )))
ღ askepott ღ Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Ja, ikje sant! Denne mnd kommer det bare til å klaffe! Må bare bli ferdig med denne møkkatanten, så er det på'an igjen jippi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå