Gå til innhold

hvor lenge har dere prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart 2 år og 3 runder på dobbel pergo uten resultat - mannen vil egentlig ikke gå videre til mer utredning, så får bare se det an litt til... prøve å bearbeide han, han tenker nok ikke så mye på det, mens jeg er mer besatt, hehe :)

Skulle ønske jeg kunne greie å legge det helt bort, men det går ikke når babyønsket er så stooort...

Lykke til videre da jenter :)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 år. Håper prøverør gjør susen:)

Skrevet

I januar har vi prøvd i et år, med en sp.ab. i nov.....

Skrevet

Har prøvd aktivt i 22 pp, fordelt på 3 år. Så langt ikke en eneste positiv test, dessverre.. Ingen barn, men stort barneønske!! Har nå fått tilbud om 1 IVF-forsøk i Haugesund - håper det gjør susen!

Skrevet

Vi hadde prøvd i 5,5 år da vi testet pos. på 6. prøverørsforsøk i høst (+ en adopsjon underveis).

• 2 uker senere...
Skrevet

oj oj oj, dere har alle prøvd veldig lenge.

virker som mange av dere ventet lenge før dere gikk til utredning???

jeg kan vel i utganspunktet ikke kalle meg en sliter etter kun 6 mnd med prøving. men etter utredning hos gyn. så ken jeg vel kanskje det alikevell. jeg ble satt rett på provera for å stablisere syklusen min ( har alt fra 29-47 dagers sykluser) det var grunnen til at jeg gikk så tidlig til gyn og glad er jeg for det nå. deilig å være i gang, men ble veldig lei meg av å høre at ikke alt var som det skulle.

skal rett på dobbel pergo. skal ta bl. prøver 23 dag i syklusen- er ikke prøvene bedre skal jeg rett opp på trippel pergo. er veldig glad for å bli tatt alvorlig så tidlig.

en dag er det vår tur. lykke til alle sammen :)

Skrevet

Heisann! Ny her inne. :)

Er i pp31. Hatt 1 mislykket ivf. i sept. Prøver selv nå til kontoen har fyllt seg litt opp igjen.. Er godt å se at noen har klart å bli gravid etter så mange år. Gir meg et lite håp. :)

Skrevet

Ser det er mange som virkelig kan kalle seg slitere - så jeg føler meg nesten litt flau. Har prøvd aktivt siden november 2008. Men selv sliter jeg - og dermed våger jeg meg innpå her inne likevel.

Startet prøverørsprosessen - venter på godkjennelse fra Rikshospitalet nå rett over jul. Tatt blodprøver, sjekket mannen min - venter vel på en røntgen av mine eggstokker - men som tregosten skriver - det er tydeligvis håp for oss andre her inne.

Vi får bare ikke gi opp håpet.

Skrevet

Gjorde en liten vending i dag.. Ringte en homeopat og bestilte time 11 januar. Har hørt så mye bra om det og en venninne klarte å overtale meg i dag. :)

Hun jeg snakket med sa at det kom mange slitere og spurte om hjelp. Hun sa også at det hadde blitt ført statistikk over hvor mange som ble gravide etter behandling. 60% av de som kom fra klinikker med masse prøverør bak seg ble gravid. Så da fikk jeg enda mer blod på tann...:-))

Har hatt kun 1ivf ennå, men vil prøve dette før vi går på 2ivf.

Egentlig så ringte jeg dit for å få noe naturmedisin mot mens-kramper. Må slutte på ibux som er fy fy. ;) Men nå blir det begge deler. :))

Skrevet

Faktisk prøvd i snart 6 år (shit), med en MA og tre SA imellom. Har ikke prøvd beinhardt, mest gått uten prev. Men nå starter utredning, så får håpe vi får mer fart i sakene da :-)

• 4 uker senere...
Skrevet

Vi begynner på vårt fjerde prøve år nå i mars. Hatt en SA i 5uke i 2007. Mannen min har vært å fått analyse av sine svømmere , å de var veldig bra. Jeg var hos gyn for ett par år siden. hun sa da at jeg hadde fine sjanser til å bli gravid. men jeg har veldig varierende syklus,så jeg tror egentlig ikke jeg har EL. og uten EL ingen baby. Jeg har blitt veldig deprimert,lei meg, trist og innesluttet pga dette. Jeg er snart 26 år ,og ingen barn . så jeg føler jeg mister mer å mer tid. Skal til legen snart igjen ,å da SKAL jeg til gyn å bli undersøkt og eventuelt få noen hjelpe midler. Orker ikke mer av denne prøvingen uten hell.

Skrevet

vært prøver i 15 mnd nå... ble gravid til min store glede i april 2009.. men gleden var kortvarig... var gravid utenfor livmor. og måtte operere :( venter nå på timehos gyn,. og krysser fingre for a jeg får prioritet der snart :(

Jeg er også 26 år. Føler at alle rundt meg bølir gravide om dagen... til og med min søster ble gravid nå... og de tærer på meg veldig! krysser fingre for at pergo gjør susen strax!

Skrevet

Heisann:)

Vi har prøvd siden mai 2008. Har hatt en SA. Har nettopp startet utredningen:)

Synes vi er utrolig tøffe som holder ut! Det kan til tider være meget tungt at "alle" bare blir gravide.

Sender en klem til dere alle!!

Skrevet

Hei

Håper dere alle snart får et lite knøtt i magen =)

Sikkert et rart spørsmål, men hva er Pergo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...