Lykkelig 2 barnsmor <3 Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Når er det vanlig at symptomene begynner å dabbe av? F.eks veldig ømme bryster?
Jentemammaen Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Det med symptomer er veldig individuelt, og kan variere veldig! Jeg hadde så godt som ingen symptomer i mitt første svangerskap før jeg kjente spark. Forløbig ingen symptomer nå heller, men er bare fem uker, så de kan jo enda komme...
AinaW Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Vanskelig å si noe om hva som er vanlig siden det er så forskjellig hvilke symptomer man får når og om man får det i det hele tatt. Men det sies i hvertfall at i de fleste tilfellene så gir svangerskapskvalmen seg i ca uke 15-20. De andre symptomene er kanskje litt vanskeligere å vite noe eksakt om....
Sololight Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Det er som sagt veldig individuelt. I forrige svangerskap ser jeg i dagboken min at det varierte fra dag til dag, det var ikke noe system på det i det hele tatt. Såre brystvorter fra og til hele svangerskapet, og kvalmen kom og gikk. Da jeg hadde MA mistet jeg gradvis kvalmen, og nå, ca 3 uker etter at fosteret døde, er de både kvalme og ømme bryster helt borte. (har enda ikke hatt utskrapning)
2010 Mammaen Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Som en annen her skriver er det ikke uvanlig at det svinger fra dag til dag. Jeg har noen dager der jeg ikke har ømme bryster, mens andre dager er det helt grusomt (som i dag og i går! AU!). Kvalmen gir seg for mange når man begynner på 2. trimester, mens noen er kvalme en god del lenger enn det. Tror nok desverre ikke det er noe fasitsvar på spm ditt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå