gummitarzan Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 endelig satt spira etter 4 prøve mnd....håper den sitter i 9 mnd til!! mannen min er på tur med jobben i dag og kommer ikke hjem før sent...vil se ansiktet hans når jeg sier det så jeg må smøre meg med tolmodighet til å si det i kveld... blåser ut masse babystøv til dere alle prøvere!!!!
Carina har to små gull Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Takk takk fro babyatøvet Gratulerer så messe med spira
Lotte&Babyspiren Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 GRATULERER!!!<3<3 Når tok du testen i forhold til IKM, en dag før eller på dagen? Har du noen tegn? LYKKE TIL!! Dette går bra skal du se, den sitter nok!!!
gummitarzan Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg har ikm på lørdag..klarte ikke vente til det:) super ømme brystvorter (men det får jeg noen ganger når jeg skal ha mensen også) kvalm i dag (derfor jeg dro å kjøpte test) reagerer på parfymen til nesten alle på jobben..det hadde jeg sist også at jeg ble kvalm av lukter. masse lykke til videre!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Masse gratulasjoner fra meg
♥Axinija♥ Skrevet 15. oktober 2009 #7 Skrevet 15. oktober 2009 Gratulerer så mye!!! Heldiggrisen, tihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå