Gå til innhold

får ul i dag... skummelt.. :(

Anbefalte innlegg

Etter blødning på mandag begynte jeg å blø bittelitt i dag også,.. ingte til sykehuset selv jeg, og fikk time i ag kl. 13.30.. selv om legen sa: "Det som kan være i live i dag, kan være dødt i moren"... Veldig pent sagt liksom... men men, vi får se hva so skjer hvertfall, og kanskje den lll spiren henger fast!

Krysser figre og tær! vil ikke miste denne lile spiren også!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140816937-f%C3%A5r-ul-i-dag-skummelt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, dette hørtes jo ikke akkurat ut som verdens mest sympatiske lege. Jeg krysser også fingre og tær for at alt er som det skal. Det er jo veldig mange som opplever blødninger i svangerskapet uten at det er noe galt da. Så du har å komme tilbake hit med gode nyheter når du er ferdig!! Lykke til:-)

her gikk det ikke så bra... på ul i da viste det seg at jeg slettes ikke hadde hatt mens etter MA (trodde den blødningen jeg hadde som vare to dager var det men ikke i følge legen), men blitt gravid med det samme... dette hadde nok ikke kroppen tålt og inne i livmoren var det fult med blod etter en død spire i uke 7-8....

Så da er jeg tilbake hit, men må vente to mens før jeg prøver igjen... men kan jo ikke gi opp selv om det er det som en nesten føler en gjør når det skjer sånn...:(

Men lykke til til dere andre her inne:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...