07&10&13? Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Etter blødning på mandag begynte jeg å blø bittelitt i dag også,.. ingte til sykehuset selv jeg, og fikk time i ag kl. 13.30.. selv om legen sa: "Det som kan være i live i dag, kan være dødt i moren"... Veldig pent sagt liksom... men men, vi får se hva so skjer hvertfall, og kanskje den lll spiren henger fast! Krysser figre og tær! vil ikke miste denne lile spiren også!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Off, for en vond føllse - å veldig lite pent sagt av den legen! Fatter ikke åssen de kan få seg til å si det slik. Det er jo sant det han sier, men det går jo an å pakke det inn i litt finere ord, spør du meg! Masse lykke til
Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Friskt blod er ganske vanlig helt frem til uke 14, så forhåpentligvis er du bare en av dem... Lykke til !!
07&10&13? Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2009 bar brunt blo eller nesten lilla på søndag etter "kos"... i dag var det blanding mellom rødt og brunt, så... men håpe er der fortsatt! den llle piren skl klamreseg fast! hvil alt er bra, bør jeghøre etter en sykemelding da?jeg jober i barnehage, og tenker jo litt på løtf og slik.. gr egentlig på aktiv nå siden jegallerede hr ftt ekkenløsning som ir en del plager. men ar tenkt det kanskje er best å ta det helt med ro?
Indigo 08-10-13 Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Åååå masse lykke til! Har venta på å høre nytt fra deg:) Høres ut som at du bare har blødd litt nå og da! Så helt klart håp! Hadde sett mye dårligere ut om du fossblødde og hadde vondt. Igjen; jeg småblødde av og på med lillegutt, helt normalt å blø litt iløpet av 1. tri!! Han er en frisk og rask liten gutt!! Men likevel totalt skremmende å blø, kjenner til den paniske følelsen av at nå mister jeg sikkert!! Krysser alt jeg har for deg!! Snakk med legen din ang. sykemeld! Hadde jeg vært deg så hadde jeg valgt å ta det med ro ei uke eller to til blødn. gir seg, hvis alt viser seg å være normalt og lille spires hjerte slår!
Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 åh... som jeg har tenkt på deg i dag!! Hvordan har det gått? varme klemmer sendes til deg =0)
♥Axinija♥ Skrevet 15. oktober 2009 #7 Skrevet 15. oktober 2009 Joiner ☆adine_håper! Hvordan gikk det?? *tenker på deg* Klem
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 15. oktober 2009 #8 Skrevet 15. oktober 2009 Har tenkt mye på deg i dag... håper så inderlig at det gikk bra!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 15. oktober 2009 #9 Skrevet 15. oktober 2009 hvordan gikk det? Tenkt mye på deg i dag....
Lotte&Babyspiren Skrevet 15. oktober 2009 #10 Skrevet 15. oktober 2009 Herregud for en lege !! Lykke masse til, husk alt vil ordne seg til syvende og sist uansett:) <3<3
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. oktober 2009 #11 Skrevet 15. oktober 2009 Hvordan gikk det idag? klem
07&10&13? Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #12 Skrevet 15. oktober 2009 her gikk det ikke så bra... på ul i da viste det seg at jeg slettes ikke hadde hatt mens etter MA (trodde den blødningen jeg hadde som vare to dager var det men ikke i følge legen), men blitt gravid med det samme... dette hadde nok ikke kroppen tålt og inne i livmoren var det fult med blod etter en død spire i uke 7-8.... Så da er jeg tilbake hit, men må vente to mens før jeg prøver igjen... men kan jo ikke gi opp selv om det er det som en nesten føler en gjør når det skjer sånn...
Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #13 Skrevet 15. oktober 2009 Uffa meg, jece !!! Vet dessverre hvordan en MA føles i hjertet... Er vel ikke så mye mer å si, annet enn masse lykke til videre. Sørg fra deg/dere, og så er dere forhåpentligvis "back in business" snart. Baby skal vi ha !! Fortrinnsvis i 2010 !! *klem*
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. oktober 2009 #14 Skrevet 15. oktober 2009 Føler med deg. Vet akkurat hvordan du har det nå. Masse trøsteklemmer.
Carina har to små gull Skrevet 15. oktober 2009 #15 Skrevet 15. oktober 2009 Hiff så trasig Sender deg en stor trøsteklem.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 15. oktober 2009 #16 Skrevet 15. oktober 2009 uffa, dette var ikke det jeg håpet å høre fra deg nei..... Vet dessverre hvor vondt det er med MA..... Men kommer det ut av seg selv nå da eller må du ha utskrapning? Uff, ta dere tid til å sørge litt nå hvis det er det dere føler for.....Det er så leit og vondt å gå gjennom noe sånt... Sender deg varme gode tanker og masse trøsteklemmer:)
07&10&13? Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #17 Skrevet 15. oktober 2009 det hadde bare så vidt begynt å komme blod, så ble medisinsk denne gangen også. Men ble ikke så dårlig sist. har kastet opp, og fått skjelvinger og vært helt ødelagt denne gangen... Håper det går fort over, så vi kan begynne å se fremover igjen, er ikke så lett i dag, men vet jo det går bedre etterhvert.. to skritt frem, og ett tilbake noen dager nå først, men så FREM FREM FREM! Man må jo bare tenke positivt!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 15. oktober 2009 #18 Skrevet 15. oktober 2009 Uffda, det var kjempe trist og høre:/ Kan ikke annet enn oversende masse trøsteklemmer, og håper du bruker tiden godt frem til dere kan prøve igjen:) Komme over ting og være klar for nye utfordringer......dere kan iallfall bli gravide:)))) Stor klem
Be Cool Skrevet 15. oktober 2009 #19 Skrevet 15. oktober 2009 Sender noen trøstende tanker og klemmer jeg også! Høres ikke greit ut det der. Veldig trist å høre. Men som Tirilgirl sier over, så kan dere i hvert fall bli gravide! Dere får ta vare på dere selv og hverandre fremover, så løser det seg nok til slutt skal dere se!
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 15. oktober 2009 #20 Skrevet 15. oktober 2009 Vil bare sende deg mange trøsteklemmer og ønske deg lykke til med prøvingen.. var utrolig trist å lese at det ikke gikk denne gangen. Men hold motet oppe kjære deg. Du/dere vil få det til.... Stor klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå