Gå til innhold

Åneei! Vaksiner idag :o(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk takk!

Det gikk sååå fint! *stolt!* Gråt i max halvt minutt etter sprøytene, og lot seg lett trøste :o)

Trodde det skulle bli leeeenge med utrøstelig gråt jeg. Slapp heldigvis det.

Uff ja ikke gøy når de små gråter i smerte :o(

Puuh! Deilig å være vel overstått! :o)

får håpe det ikke blir så voldsomme reaksjoner utover dagen/kvelden da!

Mini fikk vaksine i går, og det gikk også helt fint :) Han fikk litt feber utover kvelden da, og litt mindre matlyst.. Men sov godt om natta og slapp å gi han smertestillende. Han sov faktisk helt til halv ni i dag tidlig - fra halv ni kvelden før.. Sutret litt i søvne, men det gikk over når han fikk smokken. Hadde tenkt å stå opp med han i 6 tiden da pappaen dro på jobb, men så kikket pappaen oppi senga og der lå lillegutt med øynene igjen, så da tenkte jeg at vi kunne sove litt til.. og vips så var klokka halv ni.

Mini er litt småsutrete idag (finner ikke heeelt roen virker det som, men så lenge jeg er i nærheten går det bra), men ikke feber og matlysten er bedre :)

Her virker det faktisk som om mini blir mer kosete når han er litt syk - er nå litt koselig det da;)

Hvordan var målene dine da?? på vekt og lengde..? Og gjorde helsesøster noe annet på kontrollen?

Ja merker at hun er veldig mammadalt idag. Syns jo det er litt koselig jeg også :o) Sitti mye i sofan og kosa og pludra, hun er nok litt mere sutrete enn ellers.

Hun veide 6860 g og 63 cm lang. Fulgte kurven sin helt perfekt :o) Hs sjekka hofter og la henne på magen for å se hvor sterk hun var i ryggen. Vi fikk skryt for å ha trena bra og mor ble stolt :o) Selvom... hun sier sikkert det til alle ;o)

Hva med deres?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...