Gå til innhold

Håper jeg blir her inne nå :-)

snøfilla - mamma til 2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer:-) Det er jo flott stigning. Jeg fikk ikke målt det. Gyn mente det var unødvendig... Hcg var tilstede du er gravid punktom liksom.. Så nyt det nå. Jeg er ikke syk i det hele tatt. Toppers faktisk... Litt trøtt da:-) å litt humørsyk....

Hadde også UL - 7 ukerskontoll. Det var et stort øyeblikk. Hjertet slo, da steg jo plutselig oddsen for at dette går til 95%.

Lykke lykke lykke til.

Gratulerer deg her inne også, jeg, for dette var gode nyheter !!! Så det først på ass.befr. men tenkte det kanskje lå mer her inne, og det gjorde det jo.

Så godt å klare det på egen hånd, da, kos dere med evt. kvalme og alt det der fremover.

Gode tanker oversendes!

Annonse

Hei Snøfilla!

Gratulerer så mye! Var det ikke en vanvittig følelse å se den positive teste?! Jeg tok den første testen torsdag morgen, og resten av dagen var jeg helt skjelven. Fikk ikke gjort mye på jobben den dagen, gitt.

Jeg håper så inderlig jeg kan slå følge med deg inn hit.. Min første hjemmetest var som sagt positiv, men så skulle jeg ta blodprøve, og den viste hcg < 3(!) Jeg mistet alt håp, men da jeg kom hjem måtte jeg bare sjekke for sikkerhets skyld. Tok ny hjemmetest - som var positiv(!) Veldig positiv, også. Deretter har jeg tatt to tester til, begge skikkelig positive. Så nå har jeg fått tatt en ny blodprøve, så får vi se hva resultatet blir på tirsdag. Dersom det ser normalt ut, kommer jeg hoppende inn hit, jeg og :-) Håper det!!

Spiller jo ingen rolle om de er hjemmelaget eller ikke, men det er jo litt mindre pes i forkant av svangerskapet når man ikke må på hormoner... Enig, det er gøy og spennende uansett, og resultatet er jo et (eller flere) under(e). Dere får samme aldersforskjell som vi skulle hatt på våre om vi ikke mistet på det første søskenforsøket, da, det blir fint, to (eller flere) nært i alder.

Hvis du har energi og tid en dag er jeg klar for en tur og en prat.

Klem fra

Gratulerer så mye snøfilla....!

Så hyggelig at du kommer etter hit.

Jeg er nå i uke 8. Skal på UL på onsdag. Blir kjempe spennende!

Jeg har vært litt smådårlig form de siste ukene. Mye kvalm og veldig trett. Slitsomt å være på jobb. Har heldigvis blitt 50% sykemeldt så jeg kan være hjemme 2 dager i uka. Det er deilig.

Lykke til fremover. La meg få høre hvordan utviklingen er:-)

Hei igjen!

Jeg er utrooolig trøtt på ettermiddag- og kveldstid. I 15.30-tida er det som om noen drar ned rullgardina, og jeg blir skikkelig klar for senga. Hjalp ikke akurat at vi stilte klokka i helga.... I forrige uke sted hcg fra 203 til 4000, så jeg er virkelig gravid om dagen! Er likevel spent på UL om ei drøy uke, men tror det kommer til å gå bra *krysse*

:-)

Så gøy og spennende fremover, helt uutholdelig å vente på UL, men det ser jo utrolig bra ut med tanke på hcg-stigningen, da! Ganske store sjanser for at det er to der inne også, tenk på det, da. Tenk om dere får tre barn på litt over et år, det er jo helt fantastisk! (ja, utrolig med to også, da, men tre er jo ekstra bonus :o))

Kos deg fremover, gleder meg til å lese gode nyheter fra UL :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...