Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har meninger?

Navnet betyr sol og gave..

Vi har vært så heldige å bli gravid etter prøverørsforsøk, så synes det passet så fiiiiiint med et navn som betyr gave...

Meninger taes imot med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke min smak, minner meg liksom om Sunda + appelsinjuicen Sunniva... Dog, ikke noe galt med navnet sånn egentlig - bare en smakssak... Grattis med graviditeten :-)

Skrevet

Ha ha;)

Rart hvilke forskjellige tanker man har rundt et navn ja!!

Selv liker jeg det bedre og bedre! Ihvertfall når jeg tenker på betydningen av navnet..!

Skrevet

Betydningen er flott ja! Har ellers ei venninne som har "reservert" dette navnet dersom de får en jente, så flere enn deg som liker det :-)

Skrevet

Det er et velig fint navn! Og gratulerer!

Skrevet

Takk:)

Men tror ikke at det er et veldig vanlig navn??

Liker at ikke "alle" heter det..!

Skrevet

Nei, det er ikke et veldig vanlig navn. Jeg kjenner ei på 7 år som heter det, også tenker jeg på Sunniva i Kaptein Sabeltann.

Fint navn :)

Skrevet

Sunniva er nydeleg=)=) Kjenner ei som heiter det.jente på 9 år.

Skrevet

109 som fekk navnet Sunniva i 2008.

Skrevet

Jeg også tenker på Sunniva i Kaptein Sabeltann. Men liker Sabeltann veldig godt, så det gjør liksom ingenting:)

Dessuten er det et pluss at jeg ikke kjenner en eneste person som heter Sunniva! Man forbinder jo alltid navn med person. Og i dette tilfelle blir vel Sunniva den beste for meg;);)

Skrevet

Jeg synes det er aldeles NYDELIG!!!!

Skrevet

Nå kjenner jeg mange Sunnivaer - helt fra tjueårene og nedover, så for meg er det liksom oppbrukt for ei stund.

I følge ssb er det 3455 som heter Sunniva i Norge, de fleste av dem har fått navnet de siste tjue åra.

Skrevet

Veldig fint og sterkt navn. Og ekstra fint når dere knytter noe spesielt bak navnet - tenker hun kommer til å elske å høre historien om hvorfor hun heter Sunniva (du var så etterlengtet og vi hadde ventet så lenge på deg....)

109 som fikk navnet i 08- betyr at det er liten sjanse for at det er flere i klassen hennes som heter det, samtidig som det ikke er veldig sjeldent.

Skrevet

Det er så fint:) Har knapt møtt noen som heter det.

Skrevet

Sunniva står også på vår "navneblokk". Synes navnet er nyyyydelig, men det er også mange andre navn, så vi har ikke bestemt oss helt :-))). Men, det er iallefall et navn som ikke er blant topp 10 og det synes jeg er viktig. Synes betydning av navnet også er flott.

Skrevet

Helt nydelig navn. Vil gjerne at min jente skal hete det, men det liker ikke samboeren min, så jeg får nok ikke viljen min i det. Gratulere med graviditeten :)

Skrevet

Gratulerer så masse! fint navn og treffende betydning:)

Skrevet

Gratulerer med graviditeten! Lykke til i de neste månedene! :o)

Synes Sunniva er et kjempefint navn!! Ser for meg ei jente med langt lyst hår og roser i kinnene...

Skrevet

Fødselen blir satt igang imorgen tidlig, så da får vi snart møte vår lille Sunniva <3 Kjenner jeg gruer for fødsel, men lengter etter å treffe henne:)

Skrevet

Veldig fint navn.

Gratulerer med mirakelet i magen og masse lykke til i morgen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...